Cavia

Discussion in 'De lounge' started by LuckyBlue, Dec 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    ze waren met ze tweetjes kon hem toen niet aaien oppakken en nu is de ene overleden en nu is het een super lief beestje maar heb ook katten en die kijken regelmattig maar goed

2. syrae

syrae Fanatiek lid

May 14, 2011
    2,685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    ja weet je, ik denk dan zo: Als ik alleen een eenzaam was zou ik ook elke mogelijkheid aanpakken om contact te zoeken... Ma goed das misschien ook maar mijn kronkel in de kop ;)

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    inderdaad heb een maatje voor hem gezocht, maar toen ik zacht hoe lief hij werd en hoe hij ging opleven heb ik het maar gelaten omdat ik weet dat hij het hier goed heeft al mijn beestjes zijn gered me 2 katten en hond dus mocht ik er aan twijfelen dan had i het anders gedaan

4. syrae

syrae Fanatiek lid

May 14, 2011
    2,685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    sja hier ook zo'n moeilijke beslissing moeten nemen, die 2 nijntjes uit mijn avatar gingen ondanks dat ze beide geholpen zijn elkaar zoooooo naar het leven staan (echt waar een rammetje en voedster) dat we er eentje weg hebben moeten doen. Op de opvang hebben ze toen nog een laatste koppelpoging gedaan nadat we beide nijntjes al meer dan een maand uit elkaar hadden gehaald, de ene zelfs buiten en de andere binnen. In overleg met de opvang toen de zwarte daar gelaten, dat was een dwerghangoortje, lekker klein en schattig, de witte is een volle rex, ontzettend knuffelkonijn maar wel heel groot. Ze verwachtten voor de kleine veel sneller een nieuw huis te vinden. We hebben Bertha toen alten koppelen aan Willem, en die zitten nu hier de hele dag tegen elkaar aangedrukt te knuffelen tot ik of vriend buiten kom, dan willen ze samen van ons aandacht. Boris (de zwarte die we achter lieten) blijkt een onkoppelbaar konijn te zijn tot nu toe, hij schiet zoo in de stress als er een ander konijn bij is dat het altijd op vechten uitdraait. Heel erg vreemd, hadden ze in de opvang ook nog nooit meegemaakt.... Hij is nu bij een van de verzorgers thuis omdat het een stresskonijn is. Daar schijnt hij gelukkig te zijn.

Het kan dus inderdaad wel dat een diertje, ook al is het een groepsdiertje, alleen gelukkiger is. Als je goed naar je diertje kijkt en luisterd merk je dat.

5. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,442
    0
    0
    Hoi meiden

ik heb een goed plekje gevonden idd bij Bianca
    Bedankt voor jullie hulp!
    Ik weet nu dat de cavia een beter leven tegemoet gaat.

Dit onderwerp kan gesloten worden

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Fijn dat ze een goed tehuis heeft gevonden:)

Share This Page