implanon steeds pijnlijker

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door luckynumber4, 13 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik heb 16 maart een implanon laten plaatsen. Eerste week uiteraard pijnlijke plek maar dat is logisch. Nu sinds een week begint het weer steeds gevoeliger te worden en ook begint het te jeuken. Daarnaast voel ik dat hij steeds dieper komt te liggen. Iemand hier ervaring mee? Ik ga straks in ieder geval de gynaecologie even bellen of dit normaal is, maar ik was benieuwd of iemand dit herkend.

2. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik heb er twee gehad maat herken dit niet, goed dat je gaat bellen!

3. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Hoi hoi goed dat je even gaat bellen hierover!. Hier wel last nog van gevoeligheid maar niet van jeuk. Wel regelmatig grieperig gevoel sinds ik hem heb en mood swings. Groetjes

4. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Heb je al gebeld met de HA of gyn?

Bij mijn implanon was het in het begin gevoelig maar later helemaal niet meer. Hij lag ook zeer aan de oppervlakte dus kon hem goed voelen. Ik heb mijn implanon een paar jaar gehad, die ging er alleen maar uit wegens zwangerschapswens.

Ik ben wel heel benieuwd wat hier uit komt

5. luckynumber4

Ik heb nog steeds niet gebeld nee. Ik ben zo'n muts die dan bang is om voor niks te bellen en dan stel ik het meestal uit. :)

6. Cathelijne1986

Wel doen!!!! Straks gaat ie zwerven en krijgen ze m er niet meer uit. Of hij werkt niet goed meer!

7. Cathelijne1986

8. luckynumber4

Ik was toevallig vanmorgen bij de huisarts. Heb het gezegd, ook dat ik zoveel vocht vasthoud. Is normaal, moet vanzelf overgaan. Dus tja, maak me waarschijnlijk weer druk om niks :cool:

9. Cathelijne1986

Hmmm oké.. Heeft hij m ook gezet? Ik ben het niet helemaal met hem eens namelijk. Houd het maar in de gaten!

10. luckynumber4

Nee, hij heeft hem niet gezet. Nu begin ik ook te twijfelen of ik morgen niet alsnog de gynaecologie ga bellen.

11. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ik herken dat wel dit is me tweede implanon
    En de eerste dag was het ook iets dikker en jeukte het
    Maar dat was denk ik na 3 dagen over
    Al moet ik zeggen dat ik heel soms nog wel eens jeuk daar heb...
    Goed om even na te vragen. Je voelt hem wel gewoon goed zitten?
    Overigens heb ik de eerste maanden er echt last van gehad qua mood swings en andere vage klachten.. Dat is nu wel weg gelukkig. Morgen gaat die van mij er uit.

Deel Deze Pagina