CB adviseert stoppen met bv :-(

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Pientje01, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Super!!!

En wat een reactie van het cb, haha, ene oor in, andere weer uit. :p

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik zou het toch nog aankaarten bij het CB, want die reactie na een verkeerd advies is zachtjes gezegd nogal 'vreemd'. Ze had moeten aangeven dat ze verleden week waarschijnlijk een weegfout gemaakt heeft. Misschien moeten er wel nieuwe batterijtjes in hun weegschaal? Voor ze nog een aantal borstvoedingsrelaties om zeep helpen?

En excuses voor onnodig paniekzaaien?

3. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gezegd dat ik erg boos ben om het advies en dat als ze geen verstand hebben van bv dat ze dan hadden moeten aanraden om een lk in te schakelen ipv een advies te geven om te stoppen met bv.
    Ze reageerde daar niet echt op en zei iets van dat dat altijd een keuze is die je zelf maakt?!?!? Maar goed dat ik gekozen heb om door te zetten zodat mijn manneke nog even lekker kan doorgroeien op mama's melk!

4. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,

YES! Natuurlijk lukt het jezelf! En wat ben je dan trots op jou en je zoon!!!!!
    Geweldig!

Ik las net je stukje over de gordijnen dicht. mijn zoon ben ik met 5 maanden ook in zijn slaapkamer gaan voeden elke keer na zn slaap. beneden raakte hij ook teveel afgeleid. Wellicht dat dat ook meespeelde. Maakt niet uit, het gaat nu weer goed! Te gek!

5. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Wat goed dat je doorgezet hebt en dat hij nu weer lekker groeit!

Deel Deze Pagina