Hier is het ook het18 mnd bezoek dat eruit is gevallen en niet met 14 mnd omdat ze dan ook 2 prikken krijgen. Ik sta altijd binnen de kortste tijd buiten omdat ik nooit iets te vragen heb. Hier alleen de ogen gecontroleerd toen ze nog heel klein waren, niet met 14 mnd. Met 3 jr en 3j9mnd de ogentest met plaatjes kijken. En qua praten: met 14 mnd zei zoonlief ook niet zo heel veel en nog steeds vindt hij "Die" het makkelijkst en "nee" is favoriet. Wel begreep hij alles en deed ook graag dingen voor me toen hij 14 mnd was.
Hij wist indd met 14 maanden al wel precies waar de klok was, wie opa en oma waren enz enz. Hij kon dingen aanwijzen die ik hem vroeg, maar zei verder niks. Kleine opdrachtjes uitvoeren kon hij ook: geef dit maar aan papa en dergelijke. Hihii babbelkous wordt toevallig net wakker en ligt alweer te kletsen: papa, mama papa mama hahaha heel erg lief xx
Hier wordt inderdaad de 18 maanden controle afgeschaft. Nou zijn wij wel geweest omdat onze dochter de BMR nog moest krijgen..
Hier is het ook de 18 mnd afspraak die mag vervallen, maar hier zijn we (eigen keuze) naar een groepsbijeenkomst geweest met meerdere ouders en kindjes van 18 mnd... Was erg gezellig!! Op eigen verzoek mocht je laten wegen en meten als je dat wilde. Heeft bij elkaar 1,5 uur geduurd of zo! Nu krijgen we weer een uitnodiging voor rond de 2 jaar...