cb afspraak verzetten...nou ja zeg!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mowtom, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    nou ik belde net met het cb om mijn afspraak voor Jesper te verzetten aangezien ik die dag moet werken en hij een inenting moet krijgen en ik er dus zelf graag bij wil zijn...ook voor het geval hij ziek wordt. Nu kan ik dus pas de 17e komen terwijl de eerste afspraak op 10 januari stond. Nu wordt dat de 3e prik voor hem en dat moet ie dus krijgen als ie 4 maanden is..maaaaaar hij is dan al bijna 5 maanden. Kan dat kwaad? Ik kreeg ook echt een bot antwoord van haar zeg jeetje mina. Ja u zegt zelf af zegt ze....ja doos ik moet werken helaas! Het is bijna nog een maand ervoor dat ik het verzet...ik dacht toch wel dat dat op tijd was. Ik ga er morgen eens langs dit vind ik niet kunnen! Als je belt krijg je hier het algemene kantoor aan de lijn en niet het CB zelf. Ik wilde morgen toch gaan wegen dus dan zal ik het daar eens vragen...ik vind dit niet kunnen!

2. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Nee, kan geen kwaad.
    Maar de manier waarop kan natuurlijk wel even anders.

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Da ie de prik later krijgt geeft niet hoor ;) En idd ergens heeft die mevrouw wel gelijk..je verzet zelf de afspraak ;) Er zijn nog meer kindjes die naar cb moeten, dus eerder zal er geen plaats zijn.

4. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    Prik later kan geen kwaad hoor
    en 10e of 17e is maar een weekje verschil toch

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Volgens het cb kan het geen kwaad. Ze hebben voor Lianna zelf de afspraken al 2 weken naar achter geschoven. Ze heeft nog geen enkele prik volgens schema gehad.

6. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Ik snap dat er meer indjes moeten komen op het CB maar een maand bijna van te voren verschuiven moet toch niet zo'n probleem zijn? Maar ja goed als het niets uitmaakt dan is het probleem uit de wereld he?!

7. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Joh, Florine is nu 7,5 week en ze krijgt haar eerste prikjes pas 4 januari. Eerder was er geen tijd.......

Ik was daar ook niet echt goed behandeld hoor (moest zo'n beetje smeken of ik er heen mocht, tja ik ga ook liever niet maar het schijnt te moeten)

Linda

8. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    nee hoor er moet een minimale tijd tussen zitten, daar gaat het om.
    Mijn oudste wordt in april 5 en heeft vandaag de 4 jaar spuit gehad.
    Heb geen uitnodiging gekregen en ben er met toeval zelf acjter gekomen dat hij er nog 1 moest :-#

9. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Linda:
    Ik was daar ook niet echt goed behandeld hoor (moest zo'n beetje smeken of ik er heen mocht, tja ik ga ook liever niet maar het schijnt te moeten)

Dat is niet waar hoor je moet helemaal niet!
    Je kan er zelfs voor kiezen om de prikken bij de huisarts te halen!
    Moet wel even doorgenomen worden met je huisarts...
    Mijn vriendin's kindje gaat altijd naar de huisarts

10. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    Gelukkig hier op het cb een leuke arts en verpleegkundige
    loop er nu 3 jaar en nog nooit raar gevoel bij gekregen

11. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Ik vind het nog vrij netjes dat je nog in dezelfde week terecht kan..kan ook heel anders gaan ;)

12. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Ik vind het nog vrij netjes dat je nog in dezelfde week terecht kan..kan ook heel anders gaan ;)

13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik snap het probleem niet helemaal, er zit maar 7 dagen tussen....Dat kon je toch verwachten bij het verzetten van de afspraak? Zoveel tijd is dat toch niet.....Het is balen dat je moet werken, maar toch is het jou probleem dat je op dat moment niet kan en dan doen ze toch hun best om je er binnen zo kort mogelijke tijd tussen te krijgen, is toch netjes?

Het is enorm druk bij de consultatie bureau's, ik heb ze al een horen wikken en wegen als ik een vervolgafspraak wilde maken tijdens mijn normale bezoek en dat was dan voor een afspraak over 6 weken...Dus kun je nagaan hoe vol hun planning zit...

14. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Het gaat er ook niet om dat ik niet alla minuut daar terecht kan, maar dat ze me behandelen als een of andere....
    Ik heb t nagevraagd en t kan idd geen kwaad dat ie wat later die enting krijgt.

15. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Hier heb ik zelfs een keer mijn afspraak 1 maand te laat gehad (met bijna 5 maanden ipv 4 dacht ik. of 6 ipv5)
    We hebben hier een nieuwe wijk van 700 woningen en iedere week is er wel in ons wijk alleen al minstens 1 geboorte bord in de tuin bijgekomen (zo lijkt het althans). En die cb heeft nog meer wijken.
    Dus van de ene kant irriteer ik me inderdaad aan de wijze hoe ze afspraken maken (ik ben 3 keer toevallig achter gekomen dat ik een afspraak had en dan zeggen ze we hebben een brief gestuurd (nou ik heb die nooit gekregen hoor)).
    Maar van de andere kant begrijp ik ook dat onze cb het erg druk heeft. Mss krijgen ze ook veels te weinig budget? wie weet.

Trouwens de arts en verpleegsters zijn schatten.

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.860
    113
    De eerste prik was hier ook 2 weken later dan normaal. Een vakantiekracht had mij namelijk 2 weken eerder (dus met 6 weken) ingepland. Tja, daar moeten ze echt 2 maanden voor zijn, dus werd het weer een maand opgeschoven, omdat ze niet eerder tijd hadden. Maar goed, het maakt geloof ik niet zoveel uit. Hier hebben ze het dus ook druk. Die afspraken lopen ook altijd gigantisch uit, dus ik zorg dat ik niet te vroeg ben, zit ik anders drie kwartier te wachten met een baby in een luier en een doek...

17. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Het is hier bij het CB dat hun schema in de soep loopt als dat het erg zou zijn voor de kleine. Ik zat namelijk in een dinsdag prikteam, dus ik moet eigenlijk elke dinsdag gaan, maar ja als ik dadelijk weer aan het werk ga, kan ik niet meer op dinsdg. Vonden ze zeer vervelend, maar ik heb mijn afspraak kunnen verzetten.

Deel Deze Pagina