CB bezoek 3jr 9mnd

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Flutterby, Mar 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Ik kreeg een oproep voor het cb bezoek van 3 jr 9 mnd, ze hebben een half uur gereserveerd. Aangezien ik deze afspraak moet verzetten vraag ik mij af of ik echt een half uur moet laten reserveren?

Dochter is 2 weken geleden uitgebreid getest bij de oogarts dus ogentest kan overgeslagen worden. Dus dan wordt het alleen de prik en meten en wegen toch? Of doen ze nog meer?

2. Denise K

Denise K Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,230
    354
    83
    Female
    Er wordt wel even doorgesproken hoe de rest van haar ontwikkeling gaat. En waarschijnlijk ook wat vragen met betrekking tot de basisschool. Dat is mij verteld igg, wij moeten over 2 weken :)

3. Danoek

Danoek Bekend lid

Nov 30, 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Inderdaad de afronding reserveren ze tijd voor, want dit is de laatste keer bij CB. En met 5 jaar pas weer op de basisschool.
    Hier ook de ogentest overgeslagen ivm bril en verder zelf geen vragen, stond na 15 min. dus ook al buiten

4. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    ze moeten een bal schoppen, een bal vangen, cirkel en streep tekennen, een een brug na bouwen met blokken. voor zover ik weet. en hart luisteren etc.

denk ook hinkelen!

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,147
    8,880
    113
    Hier moest ze inderdaad een bal schoppen, cirkel en streep tekenen (dochterlief dacht: "doe het lekker zelf" ;)) en een brug na bouwen met blokken (dochterlief dacht: "dat is toch geen brug?! alsof dat kan met drie blokken" ;)).

6. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    huh?met 3 blokken???trein met 3 jaar was met 5 blokken!

7. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Gisteren is husbandlief met onze dochter geweest. Ze heeft een ogentest gehad, wat moeten springen, iets nabouwen, streep/cirkel tekenen heeft ze bij de vorige controle gedaan. En ze heeft uiteraard haar spuit gehad.

Share This Page