Snow boots

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gentle, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Tsja... Ik hoor alweer verhalen over sneeuw deze winter, en met die kleine pootjes van mijn dochter wil ik er toch liever niet te laat bij zijn...

Dus bij deze: wie weet waar ik snow boots in maat 20 kan halen? Ik heb maat 21 gevonden bij de Schoenenreus, maar ze zit pas net in maat 20 (loopt gewoon nog op haar schoentjes maat 19), dus om dan nog een maat groter te kopen... Ze kon er net op lopen...

Scapino (v.a. maat 22-23), schoenenreus (v.a. maat 21) en hema (niks) hebben het dus niet... Baby-walz kon ik het ook niet vinden...

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik heb er van bij Prenatal in maat 20. Waren de enige in die kleine maat die ik maar kon vinden. Maar ze vallen groot, achteraf had ik beter maat 19 genomen dus nu moet ze er 3 paar sokken in 8)

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb 1 linkje gevonden:

Snowboots

Op marktplaats worden er ook wel wat aangeboden, als je dat wat vindt.

Noor zit nog in 19 en loopt nog niet. Ik denk dat ik haar regenlaarsjes aan doe of zo.

4. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Ik heb voor mijn zoontje bij Van Haren gehaald.
    Eerlijk gezegd weet ik niet vanaf welke maat ze hebben, heb voor hem maat 25 gekocht. Hij heeft maat 22 van voet, loopt op schoentjes maat 23 (met zooltje) en ik wilde eigenlijk maat 24 halen (hij moet er de hele winter mee). Die was er niet meer dus maar maat 25 gedaan. Gelukkig vallen ze klein, hij heeft er thuis al op gelopen, zo komisch!!!

5. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi hoi,

Weet niet welke prijsklasse je zoekt maar bij de ziengs hebben ze hele leuke vanaf maat 18 nu afgeprijst voor 24,95...maar weet niet of er bij jou in de buurt een ziengs zit.

Bekijk bijlage 109077

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

intratuin heeft ze ook.

7. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Bij Ziengs zijn het volgens mij meer slofjes. Zonder echt zool dus. Dan kunnen ze nog niet in de sneeuw ofzo staan!

Bij Bristol heb ik zojuist leuke snowboots (met een bontje) gehaald. Ze hebben ze in beige/zand en roze en kosten euro 24.95.
    Ik vind ze trouwens wel klein vallen. Onze dochter heeft normaal maat 19/20 en ik heb net maat 22 gehaald (maat 21 was net aan). Heb ze iets groter gedaan zodat ze nog dikke sokken aan kan en ze moet ze wel de hele winter nog aan....

Deel Deze Pagina