Verschil midstream en digitale ovutests wie kan me helpen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door NieRo, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NieRo

NieRo Actief lid

22 okt 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Ik heb een vraag, hopelijk kan iemand me helpen.
    Door PCOS heb ik niet veel ervaringen met een eisprong. De afgelopen periode heb ik twee keer een eisprong gehad, waarbij ik digitale clearblue ovulatietests heb gebruikt. Beide keren had ik twee ochtenden achter elkaar een smiley. Nu was ik benieuwd of ik met midstreamtests ook een soort opbouw zou kunnen zien, zodat ik ongeveer kan inschatten wanneer de smiley zou komen. Ik heb bij de midstream testen nu echter het idee dat mijn piek al is geweest, terwijl ik nog geen smiley heb gehad. Hierbij de foto van de opbouw van de midstream. Het duidelijkst zijn de testen van de ochtend, waarbij de teststreep op 18, 19 en 20 maart duidelijk donkerder is dan de controlestreep. Heeft iemand hier ervaring mee? Misschien zijn de midstreams gevoeliger en komt mijn ei nog, alleen ik heb ook het idee dat deze alweer aflopen (de 18e lijkt mij het donkerst). Ik ben benieuwd!

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,9 KB
      Weergaven:
      199
  2. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Zijn ze van kruidvat!? Ik zou serieus andere kopen! Zeker met pcos!

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

De foto is niet echt duidelijk maar ik zie wel wat je bedoeld op de 18e en 19e. Maar per tijdstip verschillen die strepen ook nogal erg lijkt het.

Misschien je volgende cyclus gaan temperaturen? Ik ben er deze maand ook mee begonnen. Dan schijn je echt te weten te komen of je je eisprong wel gehad hebt. Met de ovulatietesten weet je alleen of je je LH-piek gehad hebt, je weet niet zeker of je ei wel gesprongen is.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
  5. NieRo

NieRo Actief lid

22 okt 2012
    149
    4
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal!
    Ik heb ze lekker allemaal weg gegooid :D

6. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Hoi hoi
    Het is ook zeee belangrijk om rond dezelfde tijd te testen liefst na 12.00 bv elke dqg rond 15.00 of 16.00 etc

Succes meis

Deel Deze Pagina