Ik ben nog nooit meer dan 2 dagen overtijd geweest, zelfs niet in deze borstvoedingsperiode na de zwangerschap en ik zit nu dag 4. Ik word gek van onzekerheid en misschien wel daarom krijg ik allerlei symptomen als hoofdpijn, misselijk en moe en zere tepels etc. Menstruatie klachten had Ik rond nod maar zijn nu verdwenen. Test is erg wit, of misschien toch? Ik kan niet langer dan 13 dagen zwanger zijn want daarvoor was er geen feest. Echter had Ik alle ei-symptomen incl slijm rond 8 Jan. Dus of ik moet me niet zo aanstellen of mijn ei sprong heel veel later. .. kijken jullie mee?
Gek hè, ik lijk wel wat te zien. Zal dan toch nog wat langer in onzekerheid moeten blijven, tot de menstruatie of een positieve test...
Ik zie ook niks. Ik zou sowieso ook even met een ander merk testen,, want met deze hartjestesten had ik in het verleden na afleestijd vaak streepjes welke niks betekenden.
sorry.. ik zie helaas geen 2de streepje.. als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent kan je nog een testje wagen?
Zou natuurlijk heel goed kunnen dat deze keer toch een langere cyclus hebt. Zit niet veel anders op dan afwachten helaas...
Jullie ook bedankt voor het meekijken. Ik moet zeggen dat de laatste x dat ik me zo onzeker voelde over mijn lijf Ik zwanger was, niet gepland. Ik zal over een dag of wat opnieuw testen als de menstruatie inderdaad weg blijft.
ik zie wel *iets*, een heel licht grijzig streepje. maar dat zegt nog niks, heb ik ook vaker gehad als ik niet zwanger was.