Lh-piek missen met 1 keer testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door baby9, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby9

baby9 Actief lid

11 dec 2010
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Ik heb even een vraag. Kun je met 1 keer ovutesten per dag de LH-piek missen? Ik heb afgelopen dagen 1 keer per dag getest en een duidelijke streep maar niet net zo donker of donkerder als controlestreep. Vandaag is de lijn weer een stuk minder zichtbaar. Vorige maand had ik op dezelfde dagen duidelijke lijnen alleen toen ook een zeeeeer duidelijke.
    Ik hoor het graag. Voor de zekerheid blijf ik wel nog doortesten.
    Groeten Baby9

2. baby9

baby9 Actief lid

11 dec 2010
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog een korte aanvulling; ik heb veel slijm gehad maar ook dat is sinds gisteravond weg.

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Het ligt eraan hoelang je LH piek normaal duurt .. Het kan variƫren van 1 tot 2 dagen. Maar als je LH piek bijv. 22 uur duurt, en je test om 15 uur negatief, en de volgende dag om 16 uur weer negatief, kan het zijn dat je je piek gemist hebt omdat die korter duurt dan die 25 uur.

Als je streepje iets donkerder begint te worden zou ik twee keer per dag testen. Ik doe dat wel iig. Ik had afgelopen maand om 14 uur een LH piek, maar savonds om 22 uur was hij al lichter en de volgende ochtend alweer weg. Zo snel kan dat dus gaan.

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Er zullen vast uitzonderingen zijn die de regel bevestigen, maar ook als je in het ziekenhuis loopt voor behandeling hoef je maar 1x per dag te testen.
    Als je elke dag rond dezelfde tijd test, dan kun je hem haast niet missen.

Deel Deze Pagina