Hello Ladies, Ik heb gister de CB digi ovutesten gekocht, omdat de vorige ronde met dipsticks van sensitest prut was(geen posi test). Maar nu vraag ik me af ik werk 40 uur per week, kan ik deze test met ochtend urine doen? s'avonds of s'middags is geen optie. Of echt pas om 22.30 ofzo en dat vind ik eigenlijk te laat... Iemand ervaringsdeskundige met posi testen van de ochtend urine????
Ja hier altijd met ochtend urine gedaan. CB digital vond ik altijd een fijne ovulatietest. 2 keer een positieve test gehad en 2 keer zwanger geweest
Hier ook cb gebruik en met ochtend urine getest vanmorgen een. Ik gebruik de houder met de testen van persona die zijn stukken goedkoper en werkt heel goed
hoi, ik test ook met digi testen van cb en doe het ook vaak/meestal 's ochtends. vooral ook omdat er in de bijlage staat dat je 4u van te voren niet gedronken mag hebben ofzo. heb hiervoor tests van predictor gebruikt (niet aan te raden, nooit knaltest gehad altijd streep lichter dan de controle streep) en die zeiden juist weer je kan elk moment van de dag testen. maar ik vind 's morgens altijd wel fijn. succes met zwanger worden! x
Dank je, ik had idd ook gelezen dat je 4 uur niet geplast of gedronken mag hebben, maar ik slaap wel iets langer dan 4 uur Dus vandaar... Maar goed ik heb een cyclus van 28 dagen dus op de verpakking staat vanaf dag 11 testen, nu wil ik iets eerder testen misschien vroeg ei?? Nu is het morgen CD 9 is dat veel te vroeg?