Dames, ik heb hier een test waar volgens mij een tweede lijntje op is verschenen. Heel licht en net te zien met het blote oog. Het is 6 dagen voor m'n NOD dus logisch dat het licht is. Maar ben even benieuwd of jullie 'm ook zien?
sorry, ik zie niks Tenminste, als ik mijn laptop kantel zie ik een klein vaag streepje, maar kan niet zeggen of je die als positief kan beschouwen.. Ik zou nog een paar dagen wachten.. Het is natuurlijk nog wel erg vroeg om te testen.. Over een paar dagen nog maar eens proberen..
ik zie ook nog niks meid, zou idd even wachten en straks nog een keer testen als je zwanger bent dan zal hij wel duidelijker zijn
Met het blote oog zie je 'm wel. Op de foto is het nog lichter dan in het echt maar besef me ook wel dat ik hoe dan ook een paar dagen zal moeten wachten voor de duidelijk resultaat. Gisteren had ik ook al een test gedaan en dacht dat daar ook een superlicht streepje op verscheen, alleen moest ik daar echt mee wiebelen in het licht om het te kunnen zien. Vandaag is dat streepje er weer maar nu wel te zien zonder moeilijk te doen. Vandaar, werd er een beetje blij van haha.
Ik zie hem ook!! maar het is en blijft een sensitest he over een paar dagen even nog een ander merk test doen ... succes
Zijn de sensitest sticks niet zo betrouwbaar dan? Ik gebruik ze nu pas 2 cycli en ben een notoire vroegtester (begin een week voor m'n NOD en dan iedere dag). Heb vorige maand een keer gehad dat ik dacht in de eerste minuten een 2e streepje (schaduw) te zien maar die kon ik na een half uurtje met geen mogelijkheid meer ontdekken. En nu zie ik 'm nog steeds staan maar hij is zo licht dat ik niet met 100 procent zekerheid kan zeggen dat ie een beetje roze gekleurd is. Zit nu op dag 8 of 9 na ei en de 18e is m'n NOD.
Ik zie wel een streepje! Je kunt ook zo vroeg niet meer dan dit verwachten dus ik ben benieuwd hoe je testen de rest van de week zijn!
Ik heb altijd lichte streepjes gehad met sensitest ook al was ik niet zwanger ! Ook hier iemand die der man een zw test liet doen van sensitest en die was jaa ook zwanger !!! Dus als je een goeie pos sensitest heb zou ik nog een ander doen
Ik zie een heel heel licht streepje, ik ben benieuwd naar je test morgen spannend........ Is dit zo'n test die al meet vanaf 10 HCG?
Ik zie een heel licht streepje, maar heb ook de ervaring dat ik op die testen zowat altijd een licht streepje test en uiteindelijk toch ongesteld wordt.. Ik zou een kv 2 voor 5 doen!