Gisteren al een topic geplaatst en vannacht en vanmorgen opnieuw weer testjes van kv 2v5 ertegenaan gegooid en op beide staat weer dezelfde streep als eergisteren? Zo'n test kan toch niet 3x vals positief (hoe jullie dat noemen dan) zijn?
Omdat ik bij 3 testen hetzelfde streepje krijg als in het topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/213259-mening-gevraagd.html
Als het streepje pas komt na de afleestijd is de kans groot dat het een indrooglijntje is. Ik zie dat je nog voor je nod zit, dus ik zou over een paar dagen weer testen. Je hcg verdubbelt met iedere 2 dagen ongeveer dacht ik, dus dan zou je echt wel verschil moeten merken morgen of overmorgen!
De streepjes kwamen niet pas na afleestijd..ze waren er al maar na een tijdje zag je het duidelijker omdat het opgedroogd was. En dat bij 3 testen
Ik sluit me aan bij Yotsuba... Over 2 dagen nog eens testen... als het goed is moet de streep dan echt duidelijker zijn. Het kan namelijk ook zijn dat er wel een bevruchting heeft plaats gevonden maar dat het alsnog misgaat. Dan word je gewoon ongi... wel extra teleurstellend als je van tevoren een vaag streepje hebt gehad. Daarom is het beter niet te vroeg te testen. Het gaat namelijk voor NOD heel vaak mis. Succes!
ja en ik (en veel andere) spreek uit ervaring, het is niet leuk om zo blij gemaakt te worden en dan vervolgens er achter te moeten komen dat het toch is misgegaan!
euh ja je kan vals positief testen met de kv 2v5 heb het zelf ook gehad...tot drie keer toe. Maar ik zou i dd gewoon even je nod afwachten en evt een andere test doen.
Zou het een fabrieksfout zijn dan??? IK ben nu bijna 2 jaar lid van dit forum en ik lees nu seriesu voor het eerst dat de kv testen vals positief geven. De 2v5 euro dan. Van die test van 7 euri wist ik het en de ovutesten van kv zijn ook bagger. Bij sensitest precies andersom; ovutesten goed en zw.testen regelmatig vals posi. En de cb met het plusje geeft ook vaak een vertekend beeld. Omdag er vaak wel een pennestreepje verschijnt waardoor je wel en + krijgt, maar die streep juist net weer even dik moet zijn als de andere streep. pffffffffffffffffffffff kan moeder natuur niet gewoon zorgen dat je navel licht geeft als je zwanger bent, al die onzekerheden !!!! Wens toch iedereen veel suc6 Liefs Kweb
Pindakoek, ja ook ik heb deze maand weer 4 licht positieve testen maar werd dus gewoon ongesteld, ik test niet meer voor nod, heeft mijns inziens geen nut en je bent steeds weer teleurgesteld. CB plus geeft soms ook pennenstrepen inderdaad en de kruidvat plus ook. Dat zou fijn zijn dat je lichaam iets aangeeft maar dat doet ie pas als je dik overtijd bent en echt zwanger bent!
Aan haar testen te zien weet ze het nog niet hoor. Denk dat ze eerst een duidelijke test moet hebben voor ze een zwangerschapsbanner kan aanmaken...
ze heeft idd banner enkeld geen duidelijke zw test. helaas want gun het dr zooo erg!! hoop inmiddels wel duidelijk testje..
Meiden heb idd geen duidelijk streepje maar voel me zo anders/ zwanger (al weet ik niet hoe het voelt), vandaar de banner. Heb duidelijk symptomen. Vandaag de verloskundige gebeld en mijn verhaal uitgelegd. Ze zegt: al zie je een 2e streep, ook al is hij licht dan ben je gewoon zwanger. Ik wacht gewoon nog een weekje af en dan ga ik opnieuw een test doen. Is wel vaag dat je 4x licht positief test toch? Mocht ik het niet zijn dan ben ik natuurlijk teleurgesteld maar gaan we gewoon weer een volgende ronde in.. Ik hou jullie op de hoogte.
hier heb ik 2 keer die testen gedaan allemaal negatief niet zwanger toch niet ongesteld dus ik naar de dokter uitgelegd kan niet zwanger zij want testen geven negatief aan testje gedaan bij dokter en ja hoor was toch wel zo dus ik vertrouw die testen niet
Toch ben je nu al een tijdje aan het "klooien" met lichte streepjes terwijl in de tussentijd de streepjes toch wel duidelijker hadden moeten zijn. Waarom maak je geen foto van de nieuwe testjes , zodat we kunnen meeturen