kun je toch menstrueren bij hoog hcg?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bunchy, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    hoi,

kun je gewoon menstruatie krijgen als je nog hcg hebt in lichaam?
    ik dacht altijd van niet... dat je menstrueert als er geen bevruchting tijdens eisprong heeft plaatsgevonden.. en dat hcg dus minder dan 6 moeten zijn om eisprong te kunnen krijgen en dat je daarna pas menstrueert..
    wat is waar?

2. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Ik weet het niet precies maar dacht dat het niet kan. ben dus ook best wel benieuwd!

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hoi ik wil je eerst sterkte wensen. En om antwoord te geven op je vraag bij mijn mk heb ik bloed laten prikken en die stond nog op 67 en een week later was ik ongesteld dus het kan wel je hoeft niet perse eerst een eisprong te krijgen.

4. Trees

Trees Niet meer actief

Het klopt inderdaad wat minimuis zegt. Alleen is het dan geen menstruatie, maar een ontrekkingsbloeding doordat je geen eisprong hebt gehad. Ik heb het weleens gehad toen ik heel lang HCG in mijn lijf bleef houden na een miskraam. Volgens de gyn kwam het dan vaker voor.

5. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    ok dan... dank jullie wel!
    woesndag as is het 7 wk geleden dat ik gecurreteerd ben bij een missed abortion van 13 weken..
    ik heb een bijna-negatieve zw. test gisteren gehad (nauwelijk/niet zichtbaar streepje).. afgelopen woensdag was deze 70, ik denk over een paar dagen een neg test en dan zal over een week hopelijk mijn cyclus op gang komen met een eisprong etc.... en een hele heftige menstruatie waarbij alle restanten meekomen... i hope so! daarna kunnen we er hopelijk weer voor gaan!!

6. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

meis sterkte hoor
    ik heb een curretage gehad met 15 weken zwangerschap het was overleden helaas
    ik heb 6 weken gebloed en vele stosels gehad en dat is zeker geen pretje en echt neit fijn
    maar mijn cyclus was na de mk echt erg lastig en niet meer zo als het was..
    sterkte meis

Deel Deze Pagina