CB DIGITAAL ervaringen..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door appelsap89, 9 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelsap89

appelsap89 Actief lid

19 aug 2014
    292
    7
    18
    Vrouw
    #1 appelsap89, 9 jun 2016
    Laatst bewerkt: 9 jun 2016
    Hoi Hoi,

Vandaag getest met ochtend urine 2 á 3 dagen voor nod.
    De test gaf niet zwanger aan. Toch voel ik me wel zwanger.

Ik ben nu in ronde 2, dus ook 2 maand gestopt met de pil.

Wat denken jullie? Afwachten of morgen weer testen?

Misschien is het ook wel ontpillen... Maar wat is dat nou precies?
    M'n cyclus was na het stoppen gelijk 29 dagen.. Houd dit dan in dat het weer goed zit? Of heeft het daar niks mee te maken?

Graag reacties en ervaringen

2. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Volgens mij moet je minimaal.50 hcg hebben wil je met cb digitaal positief testen. Kruidvattesten zijn gevoeliger met 25 hcg.

Het kan overigens best zijn dat je nog aan het ontpillen bent, dat je vorige maand een cyclus van 29 dagen had wil niet zeggen dat dat deze maand.ook het geval is. Na pilgebruik kan je cyclus nog enkele maandem van slag zijn.

De zwangerschapsklachten komen overigens overeen met klachten van een aankomende menstruatie.

Natuurlijk zou het kunnen dat je nu zwanger bent in de 2e ronde maar dan zou je het best even kunnen testen met een kruidvattest.

Succes!

3. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Ben je zeker van je eisprong? Anders is je NOD misschien wel gewoon verder weg dan je denkt...

4. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Mijn ervaring met ontpillen is dramatisch. Eerste drie maanden een prachtige cyclus van 27 dagen en ineens een cyclus van 50 dagen. Enorm veel klachten gehad ook (hoofdpijn, zere borsten, opvliegers). Pas na een half jaar werd mijn cyclus echt stabiel en voelde ik me weer 'mezelf'. Een van de redenen waarom ik dus never nooit meer aan de pil wil.

Bij een negatieve test ben je of te vroeg met testen, of niet zwanger. Even een paar dagen wachten en dan evt opnieuw een test doen.

5. appelsap89

appelsap89 Actief lid

19 aug 2014
    292
    7
    18
    Vrouw
    Hee!

Het zal natuurlijk allemaal kunnen natuurlijk wat ik hier lees.
    Zeker van mij ei?? Hhmm ik heb wel vruchtbaarslijm gehad...

Ik heb altijd wel een regelmatige cyclus gehad. Voor de pil, maar ook na de pil voor m'n eerste kindje. Ik weet niet of dit wat zegt?

Voor de rest heb ik gedurende dag af en toe steekjes in m'n lies.

Ik vind het allemaal wat lastig..

6. V2015

V2015 Actief lid

19 mrt 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou er niet vanuit gaan dat je nu weer een cyclus van 29 dagen hebt. Hoe je cyclus hiervoor is geweest zegt helemaal niks helaas.

Zou ook niet meer testen met cb digitaal. Zonde van je geld.
    Je hebt bij Kruidvat al 2 testen voor 5,-.
    Als je het weekend nog niet ongesteld bent zou ik die gebruiken met ochtend urine.

7. appelsap89

appelsap89 Actief lid

19 aug 2014
    292
    7
    18
    Vrouw
    Zal kunnen! Ik hou het bij via een ap. Die geeft zondag aan. Op basis van vorige maand -29 dagen-

15 april ongesteld: ontrekkingsbloeding
    14 mei ongesteld: echte menstruatie...

Hij zal dus zaterdag of zondag moeten komen als het gaat volgens het boekje 😜

8. appelsap89

appelsap89 Actief lid

19 aug 2014
    292
    7
    18
    Vrouw
    Oké, ik heb nooit een langere cyclus gehad dan 30 dagen in heel me leven.

Zal raar zijn dat het nu in eens wel gebeurt, maar het kan natuurlijk.

En klopt wat je zegt over de testen. Maar dan twijfel ik weer of die van Kruidvat wel goed genoeg zijn.. Snap je?

9. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Een app is echt geen handige uitvalbasis om je eisprong te ontdekken. Die geeft gemiddelden aan terwijl elk lichaam anders is.
    Ook zegt je cyclus uit het verleden niks over hoe je cyclus nu gaat zijn.
    Wacht nog even af en blijft je menstruatie uit dan adviseer ik een kruidvat testje te doen. Niet zon plus test maar 2 voor 5 euro testje. Die meten volgens eigen zeggen al vanaf een waarde van 25 maar er zijn meiden die al met veel lagere waardes positief testten.
    Je bent pas kort gestopt met de pil dus helaas een grote kans dat je cyclus nog van slag is

10. appelsap89

appelsap89 Actief lid

19 aug 2014
    292
    7
    18
    Vrouw
    Ik snap je hoor... Ik ga er zelf ook vanuit dat m'n cyclus rond de 28/29 dagen is... Dan kun je zo ongev je ei wel inschatten... Maar goed ik wacht maar af...

11. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Mijn ervaring met deze test is dat die heeeel laat zwanger heeft aangegeven. Bij mijn 1e zwangerschap heb ik deze gebruikt en deze gaf 5 dagen na nod pas zwanger aan. Misschien toch nog een paar dagen wachten met testen :) ik vind de kruidvat testen super!

12. appelsap89

appelsap89 Actief lid

19 aug 2014
    292
    7
    18
    Vrouw

Oei, ja dat is wel laat voor een CB.
    Bij m'n eerste op de nod dag getest en gaf aan zwanger.

Maar goed wat ik her en der lees dat elke zwangerschap weer anders is.
    Eigenlijk ook stom dat je om ervaringen vraagt want Bij ieder persoon en zwangerschap is het anders...

En waarschijnlijk is het ook nog zo dat je zoekt naar iets wat je zelf wil zien of horen 🙈

13. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik ben sinds 5 maart gestopt met de pil.
    Heb toen gelijk ook een cyclus van 29 dagen, toen van 30 dagen deze ronde is 33 dagen, maar wss komt t door dat ik 3 positieve zwangerschaps testen had, er is bij de innesteling waarschijnlijk iets fout gegaan vandaar dat deze "klein beetje", langer is.
    Het zegt dus niks.. Je kan op je nod nog een test doen of erna is nog beter.
    Bij mn dochter was ik in ronde 1 zwanger dus kan van f
    toen geen ervaringen delen.

14. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Het gebeurd heel vaak dat je eerste paar cycli na pil stop redelijk normaal zijn,en daarna je cyclus alsnog van slag is.Dat is echt heel normaal,en vervelend;)
    Dat de eerste 2 29 dagen duurden,zegt helemaal niets over deze cyclus helaas.Het kan wel een jaar duren voor je een regelmatige cyclus hebt.
    En dat je gaat zoeken naar iets wat je wilt zien en horen,ja dat klopt...daar weten sommigen hier alles van;)

15. appelsap89

appelsap89 Actief lid

19 aug 2014
    292
    7
    18
    Vrouw
    Ahh vervelend zeg... Jammer.. Toch vind ik dat het ingewikkeld in elkaar zit hoor..

16. appelsap89

appelsap89 Actief lid

19 aug 2014
    292
    7
    18
    Vrouw
    Hahaha... Ben gelukkig niet de enigste.. En weet je wat het is. Ik wil me er niet te veel mee bezig houden. Als ik evt met ovulatietesten ga beginnen ben je er zo doelbewust mee bezig. Aan de ene kant handig omdat ik net gestopt ben met de pil, maar aan de andere kant wil ik het op z'n beloop laten. Maar dan heb je de kans dat je je ei soms mis loopt.. Vind het lastig wat juist is. Misschien op z'n beloop laten en later met ovu testen beginnen!?

17. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Appelsap, doe waar je je het prettigste bij voelt! Zeker als je net start voor een kindje is het naar mijn mening ook een tijd waar je van moet genieten. Alles is spannend en nieuw, je bent samen op weg naar iets nieuws. Door er inderdaad teveel mee bezig te zijn, is er een kans dat je er direct een 'project' van maakt. Als het langer duurt, dan gaat het vaak zo, daar weet ik alles van. Daarom zijn juist die eerste maanden nog zo leuk en spannend vaak!

18. appelsap89

appelsap89 Actief lid

19 aug 2014
    292
    7
    18
    Vrouw
    Lief anoniempje.. 😘

19. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Ik vind de Cb Digital testen echt fijn! Bij de jongste testte ik 4 dagen voor Nod al positief.

20. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Al ongesteld? Of doe je weer een test? Die van de kruidvat 2 voor 5 zijn heel goed.

Deel Deze Pagina