Maantje en Fiet en Jasja, bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik heb net gebeld en kan woensdag terecht. Het is schijnbaar heel druk... Nou ja, is in elk geval 2 dagen eerder.... Nu maar proberen me niet al te druk te maken....pffff, niet makkelijk!
Marije, veel sterkte met wachten, ik duim voor je dat het toch goed zit. Probeer (moeilijk, weet ik) een beetje je gedachten te verzetten, mss iets leuks doen, verwen jezelf maar eens goed...
Female, bedankt! Ik hoop ook dat het gewoon goed zit, maar ik voel me er wel erg rustig onder. Heel anders dan vorig jaar. Maar toen bloedde ik ook en nu niet.... Ik zal eens even kijken waar ik mezelf mee kan verwennen...hmmm
nou marije het moet gewoon goed zijn !! geen bloed is goed .. en fijn dat je woensdag toch mag komen !! scheeld weer twee dagen ik blijf voor je duimen en hier meelezen hoop het zo voor je
ik duim mee.. en duim voor mezelf ook want ik ga er toch nog een digitale teste tegen aangooien deze week.
Dank jullie wel! Ik duim ook voor jou Jasja! Wanneer ga je testen? Ik ga geen testen meer doen. Ik zie het woensdag wel! Voelt nog steeds goed en ik heb nog steeds geen bloed. En dat komt ook niet Ja, over een maandje of 8!
Om half 4 pas.... Nog een hele dag wachten. Maar ik moet toch werken, dat scheelt! Ik hoop echt dat ik "op schema" loop. Wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig, maar komt goed!
Ik zit nog stEds op t zelfde resultaat ... MAar als ik n gewone test doe wordt t lijntje streeds sneller maar ook donkereder te zien. Voel me ok
Vandaag een vruchtzakje gezien van 4 mm, wat overeenkomt met zo'n 5 weken zwangerschap. Nog geen vruchtje gezien. Ik denk dat het weer mis is. Bloed laten prikken, daar krijg ik morgen de uitslag van. Volgende week weer een echo... pffff, wat is dit weer slopend zeg!
Bloedverlies hier sinds vanmiddag. Dit na een steek in mn zij. Geen krampen en wel zere borsten en tranen en hoop
Heeeeeee getsiederrie meiden , nou ik duim hier voor jullie allebei . *duim duim duim* Liefs edith Mama van mees*
oh meiden wat een onzekerheid ... gatver ik had gehoopt dat het nu gewoon gelijk goed zou zijn !! dikke knuffel marije weer een week wachten .. ik weet hoe slopend het is ik leef echt met je mee !! hopelijk heb je een late innesteling gehad en klopt het hartje volgende week jasja meis toch ik hoop dat het bloeden snel mag stoppen en dat alles toch ok is beide nogmaals een dikke knuffel
Bedankt allemaal! We gaan een onzekere week tegemoet.... Ik kruip even onder een steen en kom er over een week weer onderuit, goed?
@ Marije; wat balen zeg, nog geen zekerheid Hoever was je volgens je eigen berekening? Zou het kunnen dat je bijv. een late eisprong hebt gehad? Marije en Jasja; ik duim voor jullie, en veel sterkte!