hey marije en jasja meiden wat vind ik het toch erg voor jullie .. het is dus echt game over .. wat een verdriet !! als eerste een hele dikke knuffel .. ik weet hoe veel pijn het doet iik leef verschrikkelijk met jullie mee om jullie een beetje hoop te geven .. als je er gelijk weer voor zou gaan schijn je wel extra vruchtbaar te zijn na een mk ! wij zijn er hier ook echt voor gegaan en heb mijn ei gevonden wel iets later dan normaal maar ik ben nu dus gelijk weer zwanger .. en meer zwanger dan ooit !! ik hoop en duim zo dat dit voor jullie ook zo mag gaan en dat het dan een plakbeeb is !! heel veel sterkte met jullie verlies
Sorry voor de spelfouten ... Zat in de auto..ik bedoel vertrouwen terug vinden en dan vertrouwen op. Niet makkelijk maar wel noodzakelijk. Heb de vk gesproken. Onderzoek lijkt voorbarig. Woensdag avond echo overigens.
dames jullie klinken sterk! En ik hoop ook dat we er allemaal wel komen.. het bericht van fiet is hoopvol!
dat is het idd nanette !! ik had expres niet eerder e.e.a weggezet om jullie niet onzeker te maken marije we waren even ver toen heb bij mij op 1e kerstdag mis ging ook een test met 1-2 en een laag hcg wat niet steeg .. ik hoopte zo dat het bij jou anders zou zijn .. de vorige keren ging het op deze dag mis .. vandaag ff spannend om door te komen maar hij is bijna om .. het schijnt een soort extra hormoon te zijn dat je ongeveer 2 maanden extra bij je hebt ! dus ongeveer 2 rondes extra kans .. het is zooooooo verschrikkelijk allemaal om mee te moeten maken je bent zo leeg en er is zo'n "gat" je kan jezelf niet afremmen om er niet over te dromen of al van te houden maar het komt !! het komt echt meiden ook voor jullie .. dat kan en mag niet anders ... en idd weer zwanger zijn is weer eng en weer onzeker .. maar het moet een keer goed gaan !! wij zouden de 14e onderzoeken hebben waarom het al 3x mis is gegaan en na 17 rondes en nu mogen we gelijk voor een 1e echo .. ik hoop zo dat het bij jullie ook zo mag gaan nogmaals knuf
fiet een dikke proficiat voor jou. Vraagje, kom je uit nl of belgie? Ik was direct zwanger na mn eerste mk. Dit is helaas op 6 weken misgelopen (tja eerder maar toen kwam het in uiting) Vroeg me af waar je vandaan komt ivm hcg meting. mijn huisarts vind het nonsens om te prikken. wellicht kan ik het daar weonsdag over hebbben met mn vk. dan heb ik een echo om te zien of ik schoon ben. marije hoe is het met je? dikke warme knuffels
Ik hoop dat ons dat geluk ook gegund is en dat we volgende maand weer positief mogen testen. Tot nu toe is dat ons niet gelukt (en we hebben ons best gedaan! ). Het gaat hier redelijk, heb lichamelijk echt verschrikkelijk veel pijn. Mijn man zegt ook steeds dat dat zo gemeen is. Je hebt al psychische pijn van de miskraam en als vrouw moet je ook nog die lichamelijke pijn meemaken. Hij is wel lief . Woensdag hebben we ook een echo en dan wil ik de gyn vragen of ik de volgende keer direct mag komen prikken op hcg. Ik denk dat dat wel een redelijke indicatie is of het goed gaat of niet. Ik hoop maar dat ze dat geen onzin vind of zo... We gaan het horen. Een oorzaak voor onze miskramen is niet gevonden. Eerst was er sprake van antistolling of zoiets, maar bij de tweede test waren deze waarden weer normaal. Ergens vond ik dat wel jammer. Met een oorzaak kun je tenminste iets doen! Ik probeer het positief te bekijken, maar ik denk dat dat beter lukt als ik me lichamelijk ook weer beter voel en niet steeds bloed in m'n broek vind.... Dat we al een dochter hebben maakt wel een heleboel goed moet ik zeggen, maar het maakt de wens voor een tweede wonder niet minder groot. We gaan ervoor dames! En Fiet, ik ben zo blij voor je dat het er nu zo goed voor je uit ziet! Echt heel erg fijn! En oktober is een hele mooie maand voor een baby!