Even een vraagje; ben al enige tijd weer aan de pil, maar heb op 19 en 20 januari in het zh gelegen met ernstige buikkramp. Daarbij ook enorm aan de diarree geweest en de dagen toen ik weer thuis was ook. Mijn man en ik hebben op 22 januari sex gehad. Nu heb ik al enige dagen last van een opgezette buik, opgeblazen gevoel, erg vermoeid en moet veel plassen. Zou er een kans kunnen zijn dat ik zwanger ben? Omdat ik nog steeds aan de pil ben, en deze in mijn stopweek heb doorgeslikt (van 24 - 28 jan), vroeg ik me af of ik al zou kunnen testen, of moet ik daarvoor wachten tot mijn stopweek (over 2 weken)? ik snap hier namelijk niet zoveel van qua testen als je aan de pil bent Alvast bedankt voor de reacties!
Je zou kunnen testen, maar als je nog even langer wacht heb je meerkans op betrouwbaar resultaat...indoen negatief..
Dank je voor je antwoord Skaya! Als ik hem nu zou doen zou hij negatief kunnen zijn terwijl het misschien wel positief is dus. Dan nog even 2 weken in spanning wachten.... Kan ik dan wel in de stopweek van mijn pil testen? Wat ik hiermee bedoel is; mocht het wel zo zijn, krijg ik dan een posi test ongeacht of ik nog aan de pil ben?
Maar ik moet volgend weekend pas ongi worden, dus eigenlijk is het dan pas een nod dag... toch? Althans, dat is toch ook zo als je zwanger probeert te worden, dan kan je toch ook niet eerder testen dan je nod dag?