hallo dames.me vriendin heeft een test gedaan en we zien een heel licht streepje maat ze kan niet geloven dus vandaar dat ik het hier post.misschien dat jullie ook zien ?dank je wel albast
Ik denk iets vaags te zien maar dan niet mooi in het midden. Zagen jullie het gelijk of pas na de afleestijd?
Ik denk wel wat te zien ja. Ze moet gewoon over een paar dagen nog eens testen. Als het echt positief is dan wordt ie donkerder. Succes!
Welke test is dat? Niet om nou negatief te gaan lopen doen maar hij lijkt op de test die ik zaterdag gedaan heb, en daar kreeg ik ook een heel licht streepje op, alleen met het blote oog te zien. Daarna 2 z&k en een kv test gedaan en die zijn tot nu toe allemaal negatief... Ik ben ook nog niet ongi dus heb geen idee hoe het ervoor staat maar ik ga ervan uit dat het streepje van zaterdag vals positief was of een indroger.. Dus wel even de waarschuwing om er nog niet teveel vanuit te gaan (als het hetzelfde merk test is) anders komt de teleurstelling nog harder aan.. (Had ik wel..) Zou inderdaad gewoon over een aantal dagen nog een keer testen met kv2v5. Succes en ik duim natuurlijk wel hard mee voor je vriendin!
Sorry ja het merk was van Da drogist eigenmerk. Dank jullie wel dames voor jullie berichten namens me vriendin gr mariska
Das waarschijnlijk dezelfde als die van mij... Mijne was ook drogist eigen merk HealthPharm heette die. Wees dan wel gereserveerd blij alsjeblieft want ik verkeek me er dus ook op. Misschien geven deze tests indroogstreepjes... Dit was die van mij, alleen ik heb de bovenkant eraf gehaald:
Ok maar was jou streep grijs? Want die van haar is echt heel licht roze geen grijs vandaar.maar ze moet gewoon weer testen van de week.maar met kruidvat test heb ik haar geadviseerd.