CB digitaal met indicator

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by PamPapilio, May 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nope, geen idee! weet mn menstruatie niet eens meer :p maar ik zou pas met een cb test testen op minimaal 14 DPO. want anders zou ik t zonde geld vinden.. :) ik test altijd met de kv testen en die doen t prima (t beste van allemaal naar mijn mening) en zijn ook nog s t goedkoopst!

De CB deed ik nu alleen omdat ik dus totaal niet wist hoelang ik zwanger was en dat ff wilde weten ongeveer ;)

2. Fleur1976

Fleur1976 Actief lid

Jun 29, 2009
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb gisteravond 6 uur getest met cb digitaal, en die was negatief.
    was gister 2 dagen over tijd, kan het zijn dat ik te vroeg getest heb met cb of dat ik beter met ochtend urine had kunnen testen?

zelf ben ik bang dat ik ongi ga worden, gezien de lage rugpijn,
    af en toe wel vlagen van misselijkheid.
    ik voel af en toe van alles lopen en dan ga ik kijken, heb ik heel veel slijm, doorzichtig, maar ook wit.

als ik later ongi ga worden dan normaal, dan blijkt dat deze ronde clomid niet goed is aangeslagen. en dan ben ik benieuwd wat de volgende stappen zijn, in iedere geval een HSG.

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Fleur:

Tsjah ik durf het niet te zeggen.. ik deed m dus ook niet met ochtendurine en bij mij zei ie echt zwanger, achteraf gezien denk ik dat ik niet eens officieel "overtijd" was..

Ik duim voor je! :)

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Geniet ervan!

Share This Page