Hallo Dames, Heeft iemand ervaring met de Babi testen die je op sensitest kunt kopen? Ik hoorde dat deze test vaker een schaduw lijntje geeft zonder dat je echt zwanger bent. Ik heb vanochtend getest en zie inderdaad als ik goed kijk wel een 2e lijntje. Morgen en zaterdag zal ik nog een keer testen, maar ga pas uit van positief als ik niet meer hoef te turen.
Ik heb al wat foto's gemaakt maar krijg het moeilijk in beeld. Zal nog even kijken of ik ze kan bewerken. En zit nu op 11 DPO..
Heeft niet heel veel nut denk ik want ik krijg het gewoon niet goed op de foto maar hier zijn de foto's View attachment 154075
Inderdaad, maar toch dénk ik iets te zien! Spannend hoor... Wanneer ga je weer testen? Hoop dat je binnekort een mooie duidelijke positieve knaller hebt...
Heb er nog 2 liggen van babi en nog 2 van kruidvat, en aangezien geduld niet in mijn woordenboek staat test ik morgenochtend gewoon weer en als die weer negatief (?) is dan zaterdag weer! hihi Op een gegeven moment zie je overal een streepje in denk ik
Ja ik vind het wel roze. Alleen vertrouw ik mezelf hier niet mee omdat ik het misschien gewoon te graag wil zien hihi
ja vanochtend weer getest en weer een 2e schaduw(?) lijntje. En die trekt nu,dus ongeveer 4 uur later wel roze bij. Maar daar kan ik zeker niet vanuit gaan? Je word zo lekker onzeker van die vage testen!
Heb je weer zo'n babi test gedaan?? Ik heb vanmorgen een midstream Babi test gedaan, maar de kruidvat test is duidelijker...
Ja heb zo´n babi test gedaan,hij zou extra gevoelig zijn dus vind het allemaal beetje gek. Maar doe morgenochtend er eentje van de kruidvat! Vind het zo spannend hihi
Riga, ik zie toch iets vaags maar het blijft vaag he??.. Vreemd.. Ik zou die testen gewoon niet meer gaan aanschaffen.. Kruidvat raad ik echt aan die geven geen vals posi.. En bij mij is kv duidelijker dan die extra gevoelige van babi, kruidvat is dus ook extra gevoelig blijkbaar.
Ja dit was de laatste, ik bestel die dingen echt niet meer. Een test moet je zekerheid geven maar dit werkt andersom. Morgen weer een van kruidvat gebruiken!