Eisprong gehad of nu ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Romama1987, 25 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romama1987

25 jul 2015
    56
    2
    8
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

8 april was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Deze ronde aan de gang geweest met ovulatie testen.
    Nu dacht ik de 19e mijn eisprong te hebben, de testen liepen daarna ook mooi af.. gister voelde ik mij totaal niet lekker en ik was benieuwd of ik misschien een latere eisprong had of dat de testen nog steeds negatief waren. Graag jullie mening want ik snap het niet meer

foto’s staan verkeerd om, maar datum staat op de testen.

groetjes!

Bijgevoegde bestanden:

2. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Die van de 19e was nèt niet positief.
    Die van vandaag is overduidelijk je piek en zal je ei morgen of overmorgen springen :thumup:

3. dinabloem

dinabloem Bekend lid

9 feb 2023
    937
    625
    93
    vandaag is inderdaad positief

Romama1987 vindt dit leuk.
  4. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.461
    8.611
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je vandaag je piek hebt en over 1a2 dagen je eisprong.

5. Romama1987

25 jul 2015
    56
    2
    8
    NULL
    NULL

Ben benieuwd! Gisterochtend nog geklust en voor de zekerheid vanavond ook maar doen dan
    Vind het alleen vreemd dat hij vanaf de 19e afloopt en dan nu zo knal is maar we wachten het af ☺️

6. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    LH fluctueert je gehele cyclus. Het hoeft niet per se op te lopen tot een knaller, het kan idd ook eerst aflopen en dan vanuit het niks toch die knaller. Qua timing zit je in elk geval goed, hopelijk mag je over 2 weken een mooie test laten zien hier ;)

7. Romama1987

25 jul 2015
    56
    2
    8
    NULL
    NULL

Dank je wel! Hij is wel erg knal he gebruik van maken en hopelijk over 2 weken goed nieuws dan wat langere cyclus dan normaal denk ik of een lage eisprong, ik zit in ieder geval goed inderdaad

DCG vindt dit leuk.
  8. Romama1987

25 jul 2015
    56
    2
    8
    NULL
    NULL

*late eisprong haha

9. Romama1987

25 jul 2015
    56
    2
    8
    NULL
    NULL
    Heb trouwens de hele dag onwijs last van een zwaar gevoel in mijn buik, alsof je ongesteld moet worden. Herkenbaar bij een eisprong? :)

10. Romama1987

25 jul 2015
    56
    2
    8
    NULL
    NULL
    Hello,
    Onzekere tijden nog
    Zaterdagavond ineens menstruatie achtige krampen.. niet heel heftig maar wel aanwezig, ik dacht dan vannacht ongesteld helaas! Zondag ochtend wakker zonder krampen, beetje donkere plas bij afvegen.. lichte krampjes maar meer trekkerig gevoel.. smiddags verjaardag gehad en geen bruin oid meer bij afvegen. Savonds lichte veeg roze na het plassen maar verder niks. Geen krampen meer.. maandag ochtend wat lichtrood bloed in inlegkruisje en dat bleef aanhouden, daarna alleen bij afvegen en amper tot niks in inlegkruisjes.. vandaag meer roze weer tot oranje achtig? En lijkt steeds minder te worden.. totaal geen menstruatie krampen, geen puistjes (die ik normaal voordat ik ongesteld word al zie opkomen) wel gevoelige borsten, dit heb ik al meer dan een week.. sinds einde dag ineens vlagen misselijk en al de hele dag beetje steekje hier en daar, gewoon apart gevoel in mijn buik en soms zelfs soort kriebels.. testen blijven negatief maar word er toch beetje tureluurs van ;)
    Als ik Google op innesteling dan zou het qua timing prima kunnen na knal test op 25-4.. maar qua bloeden lijkt het mij toch te veel? Maar het lijkt ook weer totaal niet op een menstruatie.. help!? :D:D

11. WWJD

WWJD Niet meer actief

Als je zaterdag een innestelling zou hebben gehad zou je nu al wel positief moeten testen. En klachten van zwangerschap komen pas als er zwangerschapshormoon is.
    Weet je hoe lang je lf normaal is? Want met knaltest op 25-4 en eisprong op 27-4 zit je nu op 13 dpo ( bij ei op 26-4 zelfs op 14 dpo).

Ben je al lang van anticonceptie af (als je dat gebruikt hebt)?

Suzi98 en RoGiJuLi vinden dit leuk.
  12. Romama1987

25 jul 2015
    56
    2
    8
    NULL
    NULL

Ja vandaar dat ik denk wat nu? Weet dat ik met mijn andere kinderen (nu bijna 5 en bijna 15) ook pas na NOD licht positief heb getest, maar destijds nooit innesteling bewust gevoeld of bloeding gehad..

Heb een kyleena gehad en was 4,5 jaar altijd elke maand netjes ongesteld, weliswaar minder heftig maar kon de klok er op gelijk zetten :roflmao: Ben er nu 3 maanden vanaf, gewoon weer netjes ongesteld geweest, dus mag niet klagen hoor, kan er alleen nu zo onzeker van worden, vooral omdat ik mij totaal niet voel zoals bij andere menstruatie.. weet ook dat je lichaam je soms onwijs voor de gek kan houden ;)

WWJD vindt dit leuk.
  13. WWJD

WWJD Niet meer actief

Dat is een understatement..:o:
    Zeker als je zwanger wilt worden.

Hopenlijk gauw duidelijkheid en hopen op een positieve test :)

14. Romama1987

25 jul 2015
    56
    2
    8
    NULL
    NULL
    hoop het ook
    Heb even gezocht wat mijn eerste test wat met mijn jongste en dan de ander de dag daarna, was toen ook al wel na NOD

15. Romama1987

25 jul 2015
    56
    2
    8
    NULL
    NULL
  16. Romama1987

25 jul 2015
    56
    2
    8
    NULL
    NULL
    Staan met verkeerd om :D onderste was de eerste..

17. Romama1987

25 jul 2015
    56
    2
    8
    NULL
    NULL
  18. Romama1987

25 jul 2015
    56
    2
    8