Laat positief testers? 9 dagen overtijd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mbob, 6 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mbob

Mbob Actief lid

28 aug 2017
    260
    232
    43
    Vrouw
    Hi Dames,

Ik zit in onzekerheid. Ik ben inmiddels 9 dagen overtijd en mn testen zijn negatief. Ik heb woensdag (7 dagen overtijd) nog getest en die was negatief. Zondag wilde ik weer testen dan ben ik al 12 dagen overtijd.. Mocht mn ongesteldheid nog niet doorgebroken zijn.

Mn ei heb ik opgespoord middels ovu testen (12 augustus positief)... ben al over een jaar anticonceptie vrij en gemiddeld 29/30 dagen cyclus..

Ik lees wel eens verhalen dat vrouwen laat positief testen maar zo laat?!? Ik weet dat de kans heel klein is aangezien mn testen negatief zijn. Maarja wilde even mn onzekerheid kwijt :)

2. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Soms sla je zelfs een cyclus over. Is mij ook wel eens gebeurt.

Of is je ei toch niet gesprongen (ondanks ovulatie testen.)

Kans is wel heel klein dat je nu zwanger bent als de testen al 9 dagen negatief na nod. Maar ik duim natuurlijk met je mee dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn

3. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Misschien is je ei toch niet gesprongen dan. Heb je een foto van je positieve ovulatietest?

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.929
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Helaas is een positieve ovulatietest geen garantie dat je ei ook daadwerkelijk daarna gaat springen.
    Ik denk dus dat hij idd niet gesprongen is na rond 14 aug en je dus nog niet over je nod heen zit.

Als je niet hebt getempt of je eisprong is bevestigd dmv ovu's of bloedtest, kan je niet zeker weten dat hij gesprongen is en officieel dus nog niet over overtijd spreken ;)

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

5. Mbob

Mbob Actief lid

28 aug 2017
    260
    232
    43
    Vrouw
    @Nieuwsgierigbijtje thanks! Een cyclus overslaan? Kwam je toen wel weer in hetzelfde ritme terecht? Enig idee hoe zoiets kan?

Nee helaas geen foto.

@RoGiJuLi idd dat idee dat ik ook al dat ovutesten geen 100% garantie geven voor de eisprong. Hij is iig goed de weg kwijt zoveel later.

Bedankt dames voor jullie antwoorden. Hij zal idd besloten hebben toch niet te springen dan. Mooi is dat.. o_O

Als mijn ongesteldheid veel langer uitblijft, ga ik langs de dokter. Mocht er wat uit komen laat ik het jullie weten :thumup:

Deel Deze Pagina