Cb digitaal positief daarna negatief evenals dipsticks (ovulatie)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door KleinMeisje93, 25 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hallo meiden!
    Vanmiddag getest met cb digitale ovulatietest en was duidelijk positief! Evenals de dipstick die ik ook nog had.(geen foto van de dipstick, ook niet echt nodig denk ik zo)

2/3 uur later nog is getest en die waren negatief.. hadden erna nog wel geklust.

Denk zelf dat ik teveel had gedronken voor ik weer ging testen en ze daarom dus negatief waren.

Hebben geklust op: 19, 21, 22, 24, en 25(vandaag dus) geklust, is dat genoeg voor een eventuele bevruchting?

Voelde trouwens heel veel pijnlijke krampen en steken rechtsonder in mijn buik terhoogte van eileider.

Bijgevoegde bestanden:

2. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Denk dat dat zeker wel genoeg is, k zou voor de zekerheid de 27e er ook nog gebruik van maken😉! Succes!

3. KleinMeisje93

Dankje! Dat zullen we doen! Vind het nu al spannend worden.

4. Mama04

Mama04 Niet meer actief

Zou het morgen en overmorgen ook nog doen voor de zekerheid.
    Al een beetje besloten wat je met roken wilt doen? :) (vanwege alle tips en adviezen in je andere topic die daar gegeven zijn)

5. KleinMeisje93

Ja ik ga het toch wel minderen, doe het nu stukken minder dan afgelopen dagen. Ik weet dat het veeel beter is om ervoor al te stoppen en had het ook gedaan eerst en dan had ik weer een negatieve test en begon ik weer..

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die steken en krampen duiden niet op de eisprong zelf! Een ovulatietest geeft namelijk NIET de eisprong zelf weer (een veelgemaakte denkfout van veel vrouwen ), maar de LH-PIEK welke de eisprong in gang gaat zetten. Een eisprong vindt binnen 48 uur na positieve test plaats, dus uiterlijk dinsdag in jouw geval.

Dat je test weer negatief was, zegt niks over dat je eisprong dan al moet zijn geweest . Dat kun je daar niet aan aflezen!

Die steken en krampen die je voelt, komen van de laatste groeispurt van je follikels waarna na een paar dagen de daadwerkelijke eisprong pas plaatsvindt waar je veelal niks van merkt.

Zou sowieso morgen nog sex hebben en eventueel dinsdag ook nog. Succes!

Deel Deze Pagina