Hoi dames, Kom hier eens polsen wat jullie ervaringen zijn met zeanger en kids testen, de gewone de gevoelige of er nog andere goedkoop maar goed zijn. Heb ervaring met kruitvat 2v5 maar zou graag eens een andere test uitproberen
Ik vond ze opzich prima. Ze zijn niet heel erg gevoelig. (De gewone) de eerste test gaf heel licht positief aan. Deed na 1 uur een kruidvat test en deze was veel positiever. Zie foto's. Als je genoeg geduld hebt, is het prima. Ik minimaal wachten tot je nod met deze testen.
Goed om te weten heb ze besteld en krijg vandaag de ovulatie testen binnen, kan je dus nog geen ervaring geven
Ik gebruik van Zwanger & Kids de uiterst gevoelige midstreams. Bij mij waren deze gevoeliger dan de kruidvat testen. Nooit valse lijntjes gehad ofzo, dus ik ben er heel tevreden mee.
De ovulatietesten zijn echt goed,maar de zwangerschapstesten zijn slecht,geven vaak valse streepjes.De gevoelige erger dan de gewone,maar ook de gewone vals mee getest,zelfde dag een bloedtest met uitslag 1.Dus echt vals.
Zelf d ovulatietest dipsticks gebruikt van zwanger en kids, kreeg er toen een paarzwangerschapstesten bij dipstick. Heb er 3 gebruikt , 2xnegatief en toen ik zwanger was duidelijk positief op nod
Die uitesrt gevoelige testen zijn echt slecht. Ik heb vaak tuurstreepjes gehad. Om dat te testen heeft mijn vriend ook over een midstream test geplast (haha) en die had ook een tuurstreep...
Welke ovulatietesten raden jullie aan? Zie door de bomen het bos niet meer op de z&k pagina! Ben die van action gewend de ovulatietesten.
Ik ben gewoon met de midstream begonnen maar ben er ook nog maar net mee begonnen, er is inderdaad wel heel veel keus
Midstream is toch net zo'n test als action? En begrijp ik dat cassette net is zoals kV 2/5 zwangerschapsteste. En dat Dipsticks gewoon zo'n test is waarniks om heen zit?!
Nog nooit valse testen met zwanger en kids gehad, zowel ovulatie als zwamgerschapstesten. En ik heb echt grandioos veel getest 😂😂