Hoi meiden Ik zou vandaag mijn nod hebben Ik heb al jaren een cyclus van precies 26 dagen Nu had ik de kruidvat 2 VOO 5 euro zwangerschapstesten gekocht maar gisteren en vandaag beide omo wit Nou vroeg ik mij af of meerdere mensen dit hebben gehad en toch zwanger waren Ik hoor het graag
het kan... heb al vanalles gelezen ik zelf ben nu een aantal dagen overtijd en test ook nog steeds (in mijn ogen) negatief. Ik zie wel een heel maar dan echt een heel licht lijntje... maar je moet er dan ook met je neus opzitten... dus voor mij telt dit niet... denk dat we moeten afwachten
Maar gebeurt het dan vaker dat mensen later dan nod as positief testen ? Ik was namelijk deze maand gestart met tarwekiem misschien dat het daarom wel later komt
ik teste met mijn eerste dochter een week overtijd pas positief en met mijn andere 2 kinderen een week voor nod al positief en nu met de 4de ook een week voor nod positief dan wel met de kv test 2 voor 5
Door tarwekiem kan het wat later komen ja, maar wel goed dat je gestart bent, je verhoogt je kansen wel
Zijn mensen die wel een week na nod positief testten De 1 maakt sneller HCG aan als een ander. Zou over 2 dgn nog eens een test doen
Kun je ook symptomen hebben en toch een negatieve test? Ik zit nog wel voor mijn NOD, maar ik heb enorm sterke symptomen en vraag me af of het de HCG is die de symptomen veroorzaakt, of misschien ook andere dingen die niet in een zwangerschapstest worden gemeten? Ik moet zeggen dat ik wel vaker symptomen heb sinds mijn miskramen, en dat het dan toch weer niet raak blijkt te zijn. Zal nu dus ook wel weer het geval zijn....
Je kan genoeg symptomen hebben. Zowel wij zelf als de huisarts dachten laatst het kan niet anders dan dat ik zwanger ben. Maar toch 8mei ongi geworden. Zou een vmk kunnen zijn geweest omdat ik 3 testjes had met een licht streepje. En mijn nod eigenlijk 27-4 was. Maar ze kunnen ook vals positief geweest zijn en dat ik een langere cyclus heb gehad toen. Ik had toen oa hele zere grotere borsten, donkere tepels, groter tepelhof, veel meer bultjes, misselijk, steken bij liezen, vermoeider, zwangerschapsstreep ineens zichtbaar, etc etc Je kan dus niet vertrouwen op kwaaltjes helaas..
Nee inderdaad, je kunt niet op je kwaaltjes vertrouwen. Dat had ik zelf inmiddels ook al wel ervaren inderdaad Maar bij jou konden ze dus toch wel kloppen dan. Als je positieve testen hebt gehad, ben je waarschijnlijk toch even zwanger geweest.... Maar weet jij of die kwaaltjes nou door HCG alleen worden veroorzaakt, of kan het ook door andere dingen worden veroorzaakt die niet in de test worden gemeten. M.a.w.: kan een negatieve test toch niet kloppen en nog positief worden, als je kwaaltjes toenemen?
Bij mijn 2e was ik 10 dagen overtijd voor ik een tuurtestje kreeg. Bleek late sprong te hebben gehad, bij echo een week terug gezet. Terwijl ik een heel regelmatige cyclus had... Het kan dus zomaar. @ Angelhope : Ik heb na mijn miskraam ook iedere maand enorm veel kwaaltjes gehad voor nod, maar dat bleek gewoon pms te zijn en de maand dat ik zwanger werd had ik die juist niet...