Hallo, Ik vraag mij af of jullie ook een tuurstreep zien of dat ik hem zie omdat ik dat graag wil. Dit is een etos test en vanochtend gedaan met ochtendurine.
Allemaal bedankt voor jullie reactie. Gelukkig ben ik niet de enige die iets ziet. Het is wel een te vroege test. Maar ik voel echt van alles. Ik heb erg last van steken sinds een paar dagen na de eisprong. En het rare sinds een week heb ik ook erg last van dikke enkels/ opgezwollen voeten. @ cindy1980 dit is mijn eerste ronde dus ik weet niet goed wanneer mijn nod is. Waarschijnlijk maandag 9 juni. @ ellen291982 fijn om te horen dat ze niet zo gevoelig zijn. Ik heb vandaag kv testen gekocht. Ik hoop dat ik mij kan inhouden en maandag pas ga testen.
Vandaag is het 14 dpo. Net de kv test gedaan en deze is negatief. Ik zie nog geen enkel singaal voor de menstruatie behalve af en toe menstruatie pijn.
Ben je net met de pil gestopt, aangezien je niet weet wanneer je NOD is? En hoe heb je je eisprong gevonden.?
Wat spannend...Misschien is de eisprong wat later geweest waardoor je nu nog negatief test...Afwachten duurt lang he?
Ja dit is mijn eerste ronde. Ik heb wel ovulatie testen gebruikt. Op dag 20 en 21 van mijn cyclus waren de ovulatietesten positief. Ik heb toen ook erge steken gevoeld. Op dag 22 was de test negatief en geen steken meer.