Afgelopen vrijdag was mijn NOD. Zwangerschapstest negatief en niet ongi. Vandaag 2 dagen over tijd. Vanochtend om 5uur 2 testen gedaan. 1 van kruidvat 2v5 en 1 van testjezelf.nu om 5uur nog niet echt daglicht dus ik zag niks. Heb de testen op de badkamer laten liggen. Om 9uur opgestaan en zie ik op beide testen een licht streepje. In het licht echt duidelijk te zien. Nu het avond wordt weer minder goed. Dus ik vermoed dat ze er vanochtend om 5uur wel waren maar dat ik ze niet zag. En eigenlijk lijken me 2 indrogers van 2 verschillende testen niet mogelijk aangezien ze de afgelopen week na uren nog omo wit waren. Na laten zien van de testen aan een aantal meiden begon ik het wat positiever in te zien. Maar na een wc bezoek met flink wat bruinverlies in mijn inlegkruisje en flink wat donkerrood bij afvegen was die hoop weer weg. Toch ongesteld! Tenminste dat zou je denken. Maar de rest van de dag geen bloed meer gezien. Wel het gevoel alsof ik ongesteld ga worden (buikkrampen) en net nog 1x wat bruin bij afvegen. Kan het nog goed komen of moet ik er toch vanuit gaan dat het mis is/gaat?