CB digitaal

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by jedalin, Mar 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    he meiden,

Pff.. wat een onzekerheid. Ik heb gisteren getest met een sensitest madcare zwangerschapstest... had ik een licht streepje.
    Vanmorgen weer 1 gedaan, weer een licht streepje. (nog niet echt vast te leggen op camera, maar mijn vriend zeg 'm vanmorgen ook..)
    Nu heb ik net een digitale gedaan, om maar te proberen wat zekerheid te krijgen, maar die zegt niet zwanger.
    Ik weet dat het eigenlijk te vroeg is voor zo'n test, maar zijn er meer meiden hier die wel lichte streepjes testen en digitaal negatief, terwijl paar dagen later wel zwanger?

Ik heb deze tests eerdere rondes ook gebruikt en toen kwam dr echt geen streepje.. en nu dus wel.. heel licht. En binnen een paar minuutjes dus het is geen indrooglijn..

Ben net bij de kruidvat geweest maar ze hadden die 2 voor 5 euro niet helaas :(
    Misschien vanmiddag eens een ovu test doen hihi kijken wat die aan geeft..die heb ik toch nog liggen en wil ik niet meer gebruiken..

2. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi hoi,

De gewone digi van cb kun je pas vanaf nod gebruiken. Als je met "streepjes" testen dan een heel licht streepje hebt, heb je waarschijnlijk nog niet genoeg HCG. Die digi heeft veel nodig, behalve de digi met zw.schaps indicator.

Als je evt de Etos in de buurt hebt, kun je daar ook de 2 v € 5,- halen. Zijn dezelfde testen. Of evt een test van testpoint, daar kun je ook al vroeg mee testen.

3. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Hmm zal morgen eens kijken bij de kruidvat in een andere woonplaats. Etos is helaas nergens in de buurt hier..

testpoint heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk...
    Zijn die ook te koop bij kruidvat dan?

Thnx voor de tips! :D

4. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ik heb ze alleen gezien bij Etos. Heb um gister zelf besteld via www.test-point.nl
    Al met al betaal je dan wel € 13,- (incl toeslag en verzendkosten), dus zou je even moeten kijken of je dat ervoor over hebt.

Ze geven aan dat je er 5 dagen voor nod al mee kan testen, maar heb ervaringen gelezen van meiden die er een week voor nod al posi mee testen.

5. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    hmm oke thnx! :)
    Ik wacht dr nog ff mee, want zit nu toch bijna bij mn nod.. dus dan wacht ik wel af of de gewone tests nog donkerder worden :)
    Zojuist heb ik toch ook maar een ovutest gedaan...enne; die heeft ook een lichte streep.

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

de kruidvat 2 voor 5 euro is ook bij de trekpleister te koop ( zelfde test ) ook de cb digi met conceptieindicator is 4 dagen voor nod te gebruiken

liefs daantje

7. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Zie mn album :)

8. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Gefeliciteerd! :D

9. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    hee, dankjewel! :D:D

10. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Geen dank :D

Was ff aan het kijken naar de ervaringen van de CB digitale testen (zwanger/niet zwanger).
    Heb er hier wat liggen en ben benieuwd hoeveel dagen voor NOD je er positief mee kan testen.
    Hoeveel dagen voor NOD testte jij positief?

11. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Hee,

Oehh spannend.. heb je het idee dat het misschien raak is? :)

Ik heb 3 dagen voor NOD getest met de digitale..en die gaf aan niet zwanger.
    Nu heb ik er nog een liggen..en aangezien ik die positief op de foto wil zetten...heb ik hem nog niet gedaan haha. maar hij moet morgen toch wel eigenlijk positief aangeven, vind ik..
    Dus morgen ga ik hem nog eens gebruiken.
    Maar wat ik over die digitale testen weet is dat ze echt veel meer hcg nodig hebben dan een gewone test met een streepje.. dus vaak werkt het voor die niet om voor je nod te testen...

12. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    2,010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Linda GEFELICITEERD!

@Dees, de gewone zwanger/ niet zwanger schijnen idd veel hcg nodig te hebben en die met indicator kan 4 dagen voor NOD.. succes

13. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Dat heb ik idd ook gehoord.. die met weken-indicator is gevoeliger :)

14. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Hmmz, heb ze maar weer gauw opgeborgen :) :)
    Ik heb maar besloten om t/m zondag niet te gaan testen, mocht ik maandag nog niet ongi zijn dan gooi ik er een testje tegenaan.
    Heb ook nog een KV 2voor5 test liggen en een sensitest zwangerschapstest.
    Wachten wachten wachten dan maar [-o<

15. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    hihi dan heb je dezelfde als ik had..
    Ik had met 4 dgaen voor mn nod al heeeeel licht een streepje met de sensitest madcare.
    3 dagen voor nod was ie duidelijker...2 dagen voor nod met kruidvat duidelijk streepje en vandaag ook weer duidelijk.
    haha eigenlijk hoef ik al niet meer te testen mgoed, ik had dr nog 1 liggen en die mocht op van mij ;).
    (maar zie ook mn album als je wil :) )

Eigenlijk was ik helemaal niet zo van het vroeg testen..maar op de een of andere manier had ik een goed gevoel.
    moet wel zeggen dat dat hele lichte streepje 4 dagen voor mn nod heeeel veel onzekerheid bracht en dat was echt niet fijn! maakte mezelf helemaal gek hihi.

16. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Nou..vandaag eindelijk getest met de cb digitaal en jawel: hij is positief! :D

17. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    't is wel duidelijk he, gefeliciteerd! :)

18. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    hah jaa die was eigenlijk alleen nog maar voor de foto :p
    Maar dankje :D

Share This Page