ovulatie, innesteling of gewoon een tussentijdse...

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by La femme Nikita, Mar 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

zie mijn bericht in Forum

1. innesteling

2. ovulatie

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    Wie kan mij raad of advies geven, of heeft dit meegemaakt...

Ik ben eind December na 9 jaar met de pil gestopt.
    De eerste cyclus was 32 dagen, en de tweede cyclus was 42 dagen.
    Omdat we dus met het om de dag vrijen te vroeg zijn gestopt, begon ik deze cyclus met ovulatie testen, waarvoor ik de ochtendurine heb genomen.
    (inmiddels heb ik gelezen, dat je beter in de loop van de dag kunt testen)
    Ondanks dat ik 2 lange cyclussen heb gehad, ben ik deze keer op dag 11 begonnen met de ovulatie testen, omdat ik vond dat ik wel erg veel witte afscheiding had.
    Heb vervolgens dag 13 en dag 15 niet getest, en toen weer elke dag.
    Op dag 20 verloor ik opeens een beetje heel donker bruin bloed, en heb nu dag 21 en 22 nog een beetje bruine afscheiding.

Zou het een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn... :(: :(:
    En dat dus de ovulatie of voor dag 11, of precies op dag 13 of 15 was? :)
    Maar heb de Clearblue digitale ovulatie test gebruikt ( ik woon in Duitsland, en weet niet precies of die in NL ook te koop is) en die geeft je 2 vruchtbaarste dagen aan...
    Of het was een ovulatiebloeding, en de test heeft gewoon niet goed gewerkt, misschien i.v.m. de ochtendurine. :(

HILFE HILFE HILFE... :confused:

Belangrijk om nog te melden, geen van de testen was positief...

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Het kan een innestelingsbloeding zijn, maar dat kan pas vanaf 5 dagen na je ei, maar een innesteling hoeft ook nog geen zwangerschap te betekenen helaas. 33% gaat voor nod immers fout helaas. Ook kan het een tussentijdse bloeding zijn, hier had ik ook vaak last van net na het stoppen met de pil. Maar wat het is zul je nooit achter komen, tenzij je zwanger blijkt te zijn. De cb digi ovutesten zijn hier ook te koop, maar zijn errug duur om mee te testen als je een onregelmatige cyclus hebt. Ook mag je idd geen ochtendurine gebruiken voor ovutesten, dat moet ook in de gebruiksaanwijzing staan als het goed is.. Weet niet of je testjes zoals sensitest kunt bestellen in duitsland? Die ovutesten zijn supergoed en nog geen euro per stuk. Nu heb je 2 dagen niet getest en heb je eigelijk niks aan de ovutesten gehad, want het moet wel iedere dag, en het liefste 2x per dag als het tweede streepje zichtbaar wordt, en met testen van nog geen euro is dat nog wel te doen, maar die digi cb zijn omgerekend bijna 5 euro per stuk, veelte duur dus als je een onreg cyclus hebt

Liefs daantje

Liefs daantje

3. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    Erg bedankt voor je antwoord...
    Daar was ik al bang voor...

afwachten, afwachten, afwachten...

Mocht het deze keer niet goed gegaan zijn, dan kijk ik de volgende keer zeker voor andere ovulatie testen, die ik dan over langere tijd, minstens elke dag een keer uit kan voeren...

Danke schön nogmaals, en een dikke proficiat voor je zwangerschap...

4. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    hmmm....

dag vier van een wel errug donker bloedverlies...
    :cry:
    Wat is dit nu weer...

En weet iemand wanneer en hoelang een tussentijdse bloeding optreed...

Voor of na de ovulatie, en hoe lang kan zoiets duren...?

En zou ik deze maand dan toch maar verder gaan met ovu testen...

Aaargh :evil: war verwarrend allemaal...

5. La femme Nikita

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    OK, nu heb ik al 9 dagen last van bruine afscheiding... :(:

Het is geen bloedverlies meer, dat was alleen de eerste 4-5 dagen, maar het is ook nog niet helemaal normaal en wit...

Waarschijnlijk is mijn lichaam nog niet helemaal 'ontpilt' en zoekt misschien nog zijn eigen ritme... :(:

Dus na een eerste cyclus van 32 dagen, een tweede cyclus van 42 dagen, nu een derde cyclus van 19 dagen :(: :(:

Moet een menstruatie dan altijd helder rood zijn :(:

En heeft nog iemand zulke ervaringen of periodes meegemaakt...
    Neem aan dat ik niet abnormaal ben, maar ben ook een beetje :(

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Dat had ik ook tot 5 mnd nadat ik met de pil was gestopt, denk dat het daardoor komt en dat je ongi is.. Ik had vaak elke week een dagje bruinverlies, je kan naar de ha gaan en een doorverwijzing naar de gyn vragen als het zo blijft

Share This Page