Beste meiden, De titel zegt het al. Ik heb naar mijn mening een positieve MatCare test. Strepen zijn gelijk. Nu gebruik ik de Persona en die was overduidelijk negatief. Hij geeft nog geen ei symbool. De Sensitest was ook overduidelijk negatief. Heb vanochtend om 08.00 uur geplast (eerste ochtendurine) daar de Persona mee getest. Daarna niet meer geplast en om 13.00 uur heb ik dus weer geplast voor de testen. Even een update dat ik ook nog eens 2 dagen geleden een ernstige temperatuurdaling had (CD8, maar ben een Clomid gebruikster). Begreep dan dat je, je ei krijgt rond CD16 en CD19 en zit nu op CD10. Tijdens die temp daling had ik naakt boven de dekens in een ven geslapen (werd ijskoud wakker). Maar nu blijft me temp weer hoog... Zou me ei er echt aankomen? CD10 is wel raar en 2 negatieve andere testen ook... Heb overigens geen last van cervixslijm, weet ook niet of ik dit heb, want had al die tijd geen ei. Dit is de uitkomst: Het kan toch niet zo zijn dat 1 test positief is en de andere 2 negatief? Liefs, Kim
Net weer getest met Matcare en Sensitest en beide duidelijk negatief... Ik snap er niks meer van, jullie wel? Het kan toch niet dat je in de middag een positieve test van Matcare hebt en hij in de aaf negatief is. Zou het ermee te maken kunnen hebben dat ik om 8 uur ben gaan plassen, de persona heb aangezet, een test heb ingevoerd, die gaf geen ei symbool dus was negatief. Daarna ben ik weer gaan slapen tot 12 uur, uit bed gekomen, geplast en ovu testen gebruikt. Matcare was positief, SEnsitest negatief. Maar zou het kunnen dat ie dat als ochtendurine ziet? Ga toch juts for sure klussen, maar vind het wel een heel vreemd verhaal dit. Word hier echt SCHEITZIEK VAN!!!
Het enige dat ik kan verzinnen is dat je net je ei gemist hebt met die testen. Dat je met die ene positieve net het staartstukje van de LH piek te pakken had. Als je op die dag of de dagen ervoor gevreeen hebt, was dat dus op tijd. Kunnen die medicijnen het beeld van die testen nog beinvloeden, heb je daarnaar gevraagd? Daarnaast gaat je vraag over foto's van testen, maar op die foto's zijn steeds gefocust op jou en niet op de testen, ze zijn echt te slecht te zien om er iets uit af te lezen.
En ja, ochtendurine kan ook een valse positieve test geven, want LH synthetiseert 's nachts en zit altijd in je urine (dat wist je al, ik zeg het even voor de zekerheid ). Heel frustrerend hoor
Kan me ei nooit gehad hebben! En weet dat heel zeker. Moet as dinsdag naar de gyn voor een folikelmeting. Heb net 3 dagen geleden me laatste pilletje Clomid ingenomen. Lijkt me stug dat hij dan na 3 dagen positief test. Maar dan niet te vergeten, dat ik Sensitest en MatCare tegelijk heb gedaan en Sensitest was negatief en MatCare leek positief. Als ik nu terugkijk naar de test is het teststreepje wel iets lichter als de controle streep (maar nu is hij opgedroogd). Weet wel dat mijn gyn zei dat het gewoon niet kan om met Clomid op CD 10 een ei te hebben dat gaat knappen. Zeker omdat hij meestal vanaf CD10 gaat groeien. De medicatie kan testen niet beïnvloeden. En niet te vergeten dat de CB digitaal ook een rondje gaf i.p.v. een smiley met dezelfde urine. Vergat die erbij te zetten. Kan toch niet dat 1 test positief is en andere testen (met dezelfde urine) negatief zijn? Maar als hij vanmiddag positief was kan ik alsnog klussen, want dan komt je ei binnen 24 tot 48 uur, dus dat is dan op tijd. Dinsdag naar de gyn... Ben erg benieuwd (hij maakt altijd eena fspraak rond CD12 met me). En de gyn zei vorige keer dat een Clomid gebruikster ook een langere cyclus krijgt als een normale vrouw, dat je dus je ei kan verwachten rond CD16 en CD19. Ik word gek van deze frustratie! Heb wel altijd gehad dat ovu testen in de avond lichter waren als de testen overdag... Misschien speelt de avond nu ook mee.
Moest even mijn telefoonkabeltje zoeken, maar de eerste foto is van de testen gisteren. En de tweede is van vandaag, is dit positief of niet: Wat vinden jullie? Als ik nu de foto's van me telefoon terugkijk (foto genomen binnen 10 minuten). Lijkt hij wel negatief... Ik hoop op hulp
Wat een toestand Ik heb naar je foto's zitten staren, en de tests zijn heel verschillend, maar ik vind niet dat er testen bij zitten waarbij de teststrepen ECHT even donker of donkerder zijn dan de controle strepen. Misschien levert het je alleen maar verwarring op om zoveel merken te gebruiken. Ik denk dat je ei nog niet geweest is, met die follikelmeting zal je ongetwijfeld meer horen. Vind de gyn het nodig dat je ovutesten doet? Want als je met elk ei gecontroleerd wordt... dan is het misschien alleen maar heel verontrustend steeds.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Mijn gyn vindt het niet nodig, maar ik word maar 1x per Clomid ronde in de gaten gehouden voor een FM. Vorige keer temperatuurde ik, gebruikte ik ovu testen en die bleven negatief, nou ja er was altijd een duidelijk 2e streepje te zien. Helaas was de Clomid toen niet aangeslagen en wat was ik blij dat ik op cd20 kon laten zien dat ik geen enkele positieve ovu test had/een eisprong d.m.v. het temperaturen. Hij zegt ook het kost je klauwen vol geld, stop ermee. Maar ik wil zo graag die zekerheid hebben. Wil zo graag weten wanneer dat eitje knapt zodat ik op tijd kan klussen. Je zal me vast wel begrijpen !! We hebben beide een drukke baan en ik wil niet alles gepushed hebben. Dus als ik dan een positieve test heb, wilde ik even klussen voor een wondertje. En daarna weer voor de fun. Maar toen ik de foto's bekeek dacht ik ook, hee die is bij nader inzien toch niet zo positief als ik dacht Just for sure is er toch geklust en nu wachten tot morgen... Vreselijk die onzekerheid...
Ik denk dat je ei nog niet geweest is hoor. Het zou ook wel erg vroeg zijn. Ik had ook cyclussen van 31-33 dagen en had in ronde dat het raak was mijn ei met ovutesten gespot (daarvoor niet gebruikt). Dat was ergens op dag 16/17. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het wilt weten, hopen dat de clomid nu wel aanslaat!
Helaas, Clomid is niet aangeslagen . Er groeit helemaal niets in me buik . Moet nu waarschijnlijk over op het spuiten van injecties!!! Die zouden volgens de gyn geheit voor een ei zorgen. Vorige keer was er op Cd10 al een ei van 12 mm te zien, alleen op Cd20 was hij 16 mm en niet gesprongen . Nu groeit er totaal niks en het is CD12 Bedankt voor je advies meis!