hoi, mijn vraag is of beide lijnen op de teststrip even dik moeten zijn. Of is het ook goed als er een heel dun pennestreepje verschijnt? Liefs Angel
Nou dat is een absolute positieve uitslag! Volgens mij ben jij nu gewoon waar wij allemaal op hopen om dat te zijn ... zwanger! Een streepje is een streepje, ik hab ook een smet die getest maar die was negatief en die zag er dan toch ook echt heeeel anders uit! Succes meid! Kus Swiggy
Volgens mij ben je zwanger. Streepje is streepje denk ik. Maar zit je voor je NOD? Dan zou ik zeker erna nog eens testen, want dan kan het natuurlijk nog mis gaan. Voor nu een voorzichtige felicitatie Mirre
ja zou t? ik heb gister ook getest en die waren gewoon wit. ik heb wel ongipijn dus ik geloof er nog niet zo in. Ik heb ook weleens gehoord dat als je cystes hebt dat de uitslag dan vals positief kan zijn. Ik ben vroeger geopereerd aan een cyste bij mijn eierstok, dus ik ben ook heel erg bang dat het daardoor komt ofzo. Nou ja, ik zal toch nog maar een paar dagen moeten afwachten. Mijn eisprong was komende woensdag precies 2 weken geleden. Liefs, Angel
Ja misschien is het nog wat vroeg. Probeer het later nog eens meid! Succes! Hoop dat we beide positief zullen testen deze maand! Duim voor jou....en voor mij en voor iedereen die zwanger probeert te worden! Groetjes
Nou ik ben op het moment vreselijk ziek, koorts en keelpijn en dat soort dingen maar voor de rest niks... hihi jaaa dus ik voel wel degelijk wat ja hihi, jij dan muuske? Nou ik ga duimen voor iedereen hoor die zwanger wil worden... eigenlijk zou er een of andere pil op de markt moetne komen die meteen werkt en waardoor je ook meteen gegarandeerd zwanger bent!? Ofniet dan? Dan blijft er een hoop teleurstellingen en tranen bespaard... (zucht) Ga je nog weer een test doen binnenkort Angel1
Hoi Nou, ik heb net nog eentje gedaan voor de zekerheid. Heb toch 9 stuks in huis hihi. Hij gaf binnen 5 minuten weer een tweede lijntje. maar echt heel vaag, en ook weer dunner dan de testlijn. Het lukt me niet goed om er een foto van te maken. Ik heb rugpijn, buikpijn, ben misselijk en heb last van mijn boobs. Kortom, kan nog alle kanten op. Nou ja nog maar een paar daagjes wachten. Ik gebruik persona dus weet ik precies wanneer mijn eisprong is. Die is deze keer pas op dag 20 geweest ipv dag 14. Dus verwacht ik ook pas woensdag ofzo ongi te worden. Of niet natuurlijk. Ik ga ook voor iedereen duimen. Liefs, Angel
ok succes meid, ik zeg wel het is en blijft een goed teken dat je test gelijk een tweede streepje liet zien. Ook al is hij dan heeel dunnetjes maar wel zichtbaar... als hij maar zichtbaar is. Je klachten voor de rest zijn waarschijnlijk of zwangerschapsklachten of idd ongie klachten. Iderdaad wat jij zegt ; het kan nog alle kanten op gaan .... ik ga toch voor je duimen. Kus Swiggy
Ik heb ook altijd getest met matcare, en een 2e streepje = zwanger ook al is het een heeeel licht streepje. Heb nog nooit vals positief getest met matcare dus denk echt dat je zwanger bent hoor!
Hallo, Vanmorgen weer getest, lijntje is zichtbaarder dan gister maar nog steeds niet een vette streep. NOD is morgen. Het persona teststaafje gaf twee gelijke strepen. Kan je het daar ook aan aflezen? Groetjes, Angel
Meid je bent zwanger hoor, kijk eens in mijn album! Die streep was echt niet veel dikker als die van jou!
wauw, zwanger hoor! Waarom wacht je niet tot morgen en dan maar testen met zo'n clear blue die 'niet zwanger'of 'zwanger' aangeeft, weet je het meteen zeker, mocht je nu nog twijfels hebben!
Bedankt allemaal, Ik geloof het pas echt als ik een vette streep zie, hihi. Ja ik vroeg me ook al af om zo'n digitale te gebruiken. Maar heeft die niet meer hcg nodig? Wij zijn vrijdag 12 jaar getrouwd, dus een fantastisch kado zou het zijn! Liefs, Angel
Tja mijn man vond een dun streepje ook niet dus nog 2x zelf testen, de huisarts en de MvM test werd ook gebestudeert en toen was hij overtuigd Maar meid je bent zwanger hoor! Pas die banner maar vast aan, en noteerde datum van positief testen, dan weet je exact hoe lang je cyclus was, handig voor berekening denk ik dan meteen