CB digitaal..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Wiety, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wiety

Wiety Lid

19 aug 2011
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik heb gister een test gedaan met CB digitaal.

In het venster stond niet zwanger, maar bij het verwijderen van de teststaaf was er duidelijk een lichtblauwe streep zichtbaar..:cool:

Ik weet niet wat ik er van moet denken. :(
    Wie heeft hier ervaring mee? was je uiteindelijk zwanger of niet?

Ik ga morgen nog even testen met KV test. Ik hoor toch overal dat deze het beste schijnen te zijn!:p

Groetjes Wiety

2. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Met de digi cb testte ik al postief op 3w2d ver.Was toen dag 11 na ei en urine van 2 uur oud gebruikt in de middag.(Was 2 uur ervoor dus nog naar wc geweest)
    Dus als deze bij jou niet zwnager aangeeft dan kan je daar zeker vanuit gaan of je bent nog in je eiperiode.

De cb digi geeft zwanger aan vanaf 11 hcg en de kruitvattest vanaf 25 hcg.Dus een kruitvat test doen is niet handiger dan de cb digi.

Helaas maar op dit moment is je hcg iig onder de 10.
    Mss over een weekje nogmaals proberen.

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.277
    6.191
    113
    Nooit de strip openmaken, staat ook in de gebruiksaanwijzing geloof ik.
    Streepjes gelden iig niet op een digitale.
    Maar je kunt er nu vanuit gaan dat je niet zwanger bent, of dat het nog te vroeg is. Hoever zit je voor/na je nod?

4. Wiety

Wiety Lid

19 aug 2011
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Mmeke,

ik heb de test niet open gemaakt. Deze test heeft 3 staafjes en de tester zelf moet je hergebruiken. Dus zo doende zag ik het streepje.
    het is nu 13 dagen na mijn eisprong. Hoe lang mijn cyclus normaal is weet ik niet, want die is onregelmatig.. als ik een net zo lange cyclus zou hebben als de vorige zou ik vandaag al ongesteld zijn en dan heb ik een hele reeks klachten waar aan ik een dag er voor al weet dat t er aan komt, maar dat heb ik tot nog toe allemaal niet gehad.. wanneer zou ik t beste weer kunnen testen?
    Groetjes Wiety

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.277
    6.191
    113
    oh ja dan moet je m wel openmaken natuurlijk :)
    Maar goed, hij geeft dus volgens mij altijd streepjes, maar het is echt het digitale gedeelte wat je moet geloven helaas.
    Weet je zeker dat je ei toen was (getest?)?
    Is je cyclus erg onregelmatig? Mijn cyclus varieerde bijv 27-32 dagen, dat is onregelmatig, maar ook niet schrikbarend. Ik zou dan ook van de langste cyclus uit gaan, in mijn geval 32 dagen. Maar ja als je uitschieters van bijv 50 dagen ertussen hebt zitten..
    Dan zou ik het over 2 dagen nog eens proberen, hcg verdubbelt elke 2 dagen, vandaar. En dan met een k2v5, scheelt ook in prijs. Kan je altijd nog een digitale doen om het extra te bevestigen ;)

Ik hoop voor je dat het toch raak is! :)

6. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Streepjes van de cb digitaal zeggen niets, dat staat ook in de beschrijving volgens mij.....
    Of je bent niet zwanger, of je bent gewoon nog te vroeg!

7. Aniston

Aniston Lid

19 jun 2011
    45
    0
    0
    Ik heb deze test ook gedaan, ook 2 streepjes en wel degelijk zwanger :)

8. Seth

Seth Niet meer actief

ik testte bij de eerste ook 2 streepjes.. en "niet zwanger".... na nod....
    en was dus wel zwanger....!!

de testjes werken zoals bij persona... de intensiteit van het tweede streepje geeft aan of er een zwanger of niet zwanger in beeld komt...
    het kan zijn, dat het tweede streepje nog donkerder moet worden.... MAAR het kan ook op lh reageren.. (zelfde staafjes als persona) en dan een licht tweede streepje geven.

gewoon even wachten.( makkelijk gezegd ;)) en dan nog eens testen....
    hcg verschilt per vrouw.. en per zwangerschap!! dus is niets van te zeggen...

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.277
    6.191
    113
    Maar had je ook ''zwanger'' op het display staan? Of niet?

10. Wiety

Wiety Lid

19 aug 2011
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie voor de reacties.

Ik denk dat ik idd gewoon nog even moet wachten. Ik las dat als je cyclus onregelmatig is je 19dagen na je eisprong t beste kan testen.
    Ik heb met de ovulatietest mij eisprong getest, dus daar kan t niet aan liggen.. Dit was op de 14e en 15e. De 13e en 15e geklust, dus t zou haast wel raak moeten zijn, maar je weet maar nooit.

Van die CB digitaal had ik wel al 1 eerder gedaan, maandag en toen was er geen tweede streepje, dus vandaar dat ik begin te twijfelen aan de geloofwaardigheid van CB digitaal.

anyway afwachten dus maar.. en later nog eens testen..

Groetjes Wiety

11. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.277
    6.191
    113
    Hoi Wiety, je hebt in ieder geval goed geklust, daar kan het niet aan liggen. Ben je al lang bezig voor een kindje?

12. Seth

Seth Niet meer actief

Tja helaas zijn er meer factoren die goed moeten zijn.. dan alleen de juiste timing van klussen.... ;)

je test dan trouwens wel vroeg.... want zou je ei op 15 of 16 geweest kunnen zijn.... en daar 14 dagen bij optellen...
    is 29 of 30....!

13. Wiety

Wiety Lid

19 aug 2011
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    ..we zijn nu pas bezig, dus ook geen haast ofzo. Ben 25.
    vroeg testen, tja, kan t niet laten. En ik ga er eigenlijk van uit dat ik vandaag ongesteld had moeten worden als ik kijk naar mijn vorige cyclussen, dus vandaar dat ik deze week al heb getest..

Groetjes Wiety

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.277
    6.191
    113
    Nou het kan natuurlijk nu al raak zijn, maar het kan ook best een jaar duren(zonder dat er medisch iets aan de hand hoeft te zijn). Je hebt ongeveer 15-20% kans per maand als je op de goede dagen klust. Dus wees niet al te teleurgesteld als het niet zo is.
    Natuurlijk hoop ik voor je dat het wel zo is :)

15. Wiety

Wiety Lid

19 aug 2011
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    JOEHOE!! ik ben zwanger!!!
    Vanochtend weer getest en ja hoor.. heb mijn man de test met het boek Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt cadeau gegeven..

Bedankt voor al jullie reacties en succes voor wie er nog druk aan het klussen is.
    Groetjes Wiety

16. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd!!!:D

17. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009