Hallo meiden, Om te beginnen vraag ik dit niet voor mezelf, maar voor een vriendin. Maar aangezien ze zit te stressen op haar werk had ik beloofd dat ik de vraag bij jullie zou voorleggen hopend op wat verduidelijking. Ze heeft vanmorgen getest (NOD) met een test van Trekpleister 2v5. Dus eigenlijk dezelfde als KV 2v5. Nu kwam er op het eind van de 5 minuten een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje te voorschijn. Ze komt er echter niet uit of het nu grijs is of roze. De test is veel te licht voor een foto te maken. Ze heeft hem wel al gewassen en de streep blijft blijkbaar staan. (Ik heb haar sowieso aangeraden over een paar dagen nog eens te testen) De vraag: staat er op de trekpleister testen ook van die grijze indroogstreepjes? Streep is netjes even breed als test streep wordt me verteld. Zo ja, blijven deze normaal gesproken staan na een wasbeurt of moeten die dan juist verdwijnen? Ik heb haar maar niet gezegd: "een streep is een streep" want ik heb hier helaas te vaak gelezen dat dat dus niet altijd waar hoeft te zijn. Ik hoop dat jullie haar kunnen helpen. Dank jullie wel alvast!! xxxxxxxx Esther
Hoi, Ik had laatst ook zo'n testje. Heb er ook een topic over geopend hier,en bijna iedereen zag het streepje. De dagen erna omo witte testjes.Het was ook een test van de Trekpleister 2 v 5.
hai, dat betekend gewoon dat je er een paar druppeltjes water in doet om de urine weg te krijgen zodat de streepjes mooier uitkomen. Wel pas na afleestijd doen anders is het inderdaad niet betrouwbaar.
goh, wist niet dat er zoveel indrogers kwamen op die testen. Toch heel erg bedankt meiden, gewoon wachten dus. xx
ik heb nooit een indroger gehad...de 2x dat ik zwanger was had ik ook zulke lichte streepjes. Maar was wél zwanger. Dat bevestigde de clear bleu digital een paar dagen later.
Mijn zwanger en kids testen voor mijn nod wilden niet spectaculaire donkerder worden, wel verschil maar ik vond het langzaam gaan. Heb dus toen een dag voro mijn NOD de clear blue wel/niet zwanger gedaan, binnen 30 sec stond er zwanger. Dan weet je direct waar je aan toe bent, al dat getuur ik werd er gestoord van!
hmmmm, tja dat maakt het alleen maar spannender op het moment.........ik zal het doorgeven. Dank jullie wel voor de reactie
wisselende reacties dus..heb ook het idee dat het indroogstreepjes zijn..maar toch frustrerend! hoe is het nu bij jou Esther?
Een streep is een streep is zeker niet waar.. dit was mijn test van vorige maand.. maar mooi ongesteld geworden.. succes! Toch wachten denk ik..
he gedver, die streep zie je toch duidelijk. Welke test is dit? En dit was binnen afleestijd? Maar het ziet er naar uit dat je de test hebt open gemaakt? Of zie ik dat verkeerd?? En nee nog geen duidelijkheid, we wachten af
Dit was de clearblue early.. ja klopt had de test open gemaakt. Staat normaal een kruisje.. Ja was voor ons toch een hele duidelijke test.. maar ik werd toch "gewoon" ongesteld!! Vals positief dus! En hoe het kan geen idee..