Is dit normaal?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Spiegeltje, Dec 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spiegeltje

Spiegeltje Actief lid

Nov 17, 2011
    273
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik heb een vraagje? 2 november had ik een ovulatietest gedaan toen was die negatief maar 1 streepje. Nou had ik 5 december weer een ovulatietest gedaan en die was positief. Maar ik had vanmorgen weer een ovulatietest gedaan maar er blijven 2 streepjes staan de 1 is wel lichter als de ander. Is dit normaal?
    Dikke kus M.

2. me83

me83 Niet meer actief

dit kan betekenen dat je zwanger bent.. sommige ovu testjes reageren ook op hcg.. maar sommige meiden hebben altijd een beetje lh in de urine.. dus geeft geen zekerheid..

snap alleen niet zo heel goed dat je nu een ovu testje gebruikt.. dat je geen eitje heb is al zeker als je al je eitje gehad heb.. kan je beter een zw.schap testje doen.. miss dagje te vroeg.. maar kan..die zijn er speciaal op gemaakt.

nog even een paar daagjes afwachten dus! spannend!!:D

3. Spiegeltje

Spiegeltje Actief lid

Nov 17, 2011
    273
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoiiii,
    Ja ik had gisteravond al een test gedaan die was negatief! Jammer..ik doe die ovulatietest eigenlijk omdat ik benieuwd was of de hele ei periode nu voorbij is. Dit is de eerste keer met ovulatietesten daarom:)
    X

4. Spiegeltje

Spiegeltje Actief lid

Nov 17, 2011
    273
    0
    16
    NULL
    NULL
    Iemand?

5. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

Sep 27, 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Ik heb de hele cyclus door 2 streepjes op de ovu testen, eerst heel licht dan 1/2 dagen echt vet positief en daarna weer steeds lichter.
    Als je met ovutesten je eisprong probeert tte vinden dan is het beste om iedere dag te testen op een vaste tijd.

6. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

Jul 14, 2010
    679
    0
    0
    Ik had ook de hele cyclus 2 streepjes en dan tijdens mij ei echte knallers. Soms maar 1 streep. Varieerde dus heel erg.

7. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,855
    2
    38
    NULL
    Ook ik heb ook 1 keer een serie ovulatietesten gebruikt.
    Ik had de digitale van CB deze moest je dan 7 dagen achter 1 gebruiken.
    Weet niet precies hoe het met de streepjes zit eigenlijk :)
    Ik ben in het begin van mijn tweede week begonnen, en volgens mij na dag 7 had ik een :) in het scherm oftewel ik had mijn eisprong.
    Het beste is wel om te proberen om die test iedere dag op het zelfde tijdstip uit te voeren.

Succes er mee ;)

Share This Page