Ons mannetje lag de laatste echo met de beentjes naar beneden toe en het hoofdje naar boven, dus zeg maar verkeerdom hahaah Nu voel ik soms iets op mijn blaas....? Nu denk ik dat hij dat is...echt een gevoel alsof je opeens heel erg moet plassen uit het niks. Wei herkent dit ? Mijn meiden lagen altijd gelijk al met hun hoofdje naar beneden dus ik ben dit niet gewend Voel ook nog constant in de onderbuik bewegingen...soms is het dan moeilijk te bepalen of het nu ons mannetje is of niet...
Dat kan idd je kleintje zijn,Annefleur had daar ook een handje van tegen mn blaas trappen of mijn nieren,au!
Ons meisje ligt wel met haar hoofdje naar beneden, maar voel ook constant druk bij mijn blaas en soms ook net of er in mijn blaas getrapt word en gefriemel in in mijn onderbuik. Heb het gister aan de verlos gevraagd en die voelde dus dat ze zo lag, ze geeft dus een soort van kopstoten in mijn blaas en dat gefriemel zijn echt haar handjes
Dat kan best. Onze dame is heel wat aan het porren in mijn onderbuik. Al vanaf week 15 voel ik het al ter hoogte van mijn broekband.
yep hier ook hoor. Mijn zoon doet aan trampolinespringen met mijn blaas als trampoline. Soms doett echt evenpijn, en dan moet ik ook heel snel naar het toilet! Maar voel die kleine draaikont ook net zo vaak naar boven schoppen (of slaan, dat weet je nooit natuurlijk)
Hier ook herkenbaar. Kleine meid ligt ook vaak precies in het hoekje bij mn blaas waardoor ik steeds het idee heb dat ik moet plassen.
Ja hoor, mijn meisje ligt met d'r hoofdje naar beneden, maar ik heb dit ook constant. Vooral ook in de auto. Opeens die sterkte drang die 1 seconde aanhoudt. Ze ligt ook al sinds het begin vrij laag in het bekken, en ik voel haar ook alleen in de onderbuik. Zelden dat ik haar "hoog" voel.
Haha, hier ook! Ze ligt dan wel met haar hoofd naar beneden, maar voel een constante druk bij mn blaas.
oh nou dan hoop ik dat hij nu ook omgedraaid is weet dat het altijd nog kan he...maar voel me beter als hij gewoon direct goed ligt zeg maar hahaha
Dan moet ik je enigzins teleurstellen... Het wordt vanzelf weer erger haha. Als ik opsta heb ik het idee dat door het gewicht op mijn blaas, mijn blaas wordt uitgeknepen.. En dat doet best pijn
Hier ook! Onze zoon ligt de hele tijd met zijn ronde bolletje heerlijk tegen mijn blaas te duwen,echt heel fijn(maar niet heus hahaha)Dit konden we ook op de pretecho de hele tijd zien. Gewoon mama pesten