Ovulatie dipsticks worden niet donkerder

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Fortuna, 20 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ik heb even jullie hulp nodig!

Mijn laatste cyclus was 26 dagen. Voorgaande cycli waren 27/28/29 dagen.

Nu test ik al vanaf cyclus dag 8 met ovulatietesten.

Maar mijn lijntjes worden niet donkerder! Volgens deze site ( hier heb ik ze ook besteld, de dipsticks) zit ik goed qua testen..

Handleiding ovulatietest dipstick

Hoe kan dit? Test ik dan nog te vroeg, krijg ik nu dan een lange cyclus of heb ik een erg korte LF?

Ze zouden toch op zn minst donkerder moeten worden, maar het lijntje veranderd gewoon niet!

Wie weet raad?

p.s. Ik weet nu dus ook niet of mijn banner klopt, aangezien ik erg varieer met mijn cyclus. Ik ging nu dus uit van 26 dagen en testte voor de zekerheid.

2. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Ik denk dat je nog geen eisprong hebt gehad, volgens mij zeggen ze dat je op bijv. dag 9 moet beginnen zodat je eerst een aantal negatieve testen krijgt en dan zie je daarna duidelijk je piek/eisprong. Ik zou gewoon even doortesten en denk dat je dan vanzelf een positieve ovu test krijgt.
    Zelf ben ik op dag 11 begonnen en had op dag 19 eisprong. Dag 18 werd hij al donkerder.
    Succes!

3. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Trouwens, ik heb doorgetest totdat het streepje weer lichter werd zodat ik zeker wist dat mijn eisprong geweest was.
    En ik zou nu gewoon beginnen met klussen, niet wachten totdat de ovutest positief is.

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik had bij mijn vorige cyclus een vrij donkere streep, maar nog niet positief. en de dagen erna werd hij ineens lichter. en toen ineens op dag 23 een knaller. niet meer verwacht. lh kan dus erg schommelen en dan kun je toch ineens een knaller hebben. ff doortesten dus en vooral goed klussen

5. Opening

Opening Niet meer actief

Ik heb dit inderdaad ook> heb de afgelopen maand getest vanaf dag 10 totdat ik ongesteld werd. Er zaten wel twee testen waarbij het streepje donkerder was dan normaal maar nog lang niet positief en daarna werd het streepje ineens lichter.Kan ik dan toch mijn eisprong hebben gehad of moet het streepje er echt af knallen zeg maar.

6. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ik snap ook niet dat mijn streep niet donkerder wordt. Het lijntje zelf is ook nog eens vrij licht van kleur.

Ik zal nog wat testjes bestellen en de rest van mn cyclus testen, of tot wanneer het nodig is.
    En verder idd aan de slag met mn man.:D

Had het er ook in een ander topic over gehad en die meiden zeiden ook dat ik kan/moet blijven doortesten.

Laten we hopen dat ik over een paar dagen alsnog een mooie posi ovutest in mn handen heb.;)

Dank jullie wel voor de reacties!

Deel Deze Pagina