Sinds deze maande begonnen met ovulatitesten van CB. Ben begonnen op dag 9, zoals stond aangegeven. Echter geen . Wel dacht ik op dag 12 vruchtbaar slijm gezien te hebben en is mijn temperatuur gestegen. Snapt iemand dit??? Ik hoorde dat soms de LH-piek te kort is en dat je beter 2x per dag kunt testen. Wat overigens wel een dure grap wordt... Graag jullie ideeen en advies!
Mijn ervaring met de digitale is supergoed (hoewel nog steeds geen resultaat ;-( DOor die testen heb ik inmiddels wel een goed beeld hoe mijn lichaam reageert rond die tijd. Veel geleerd over vruchtbaar slijm en hoe je baarmoedermomd aanvoelt. Nu ben ik van die o-testen f en vertrouw ik meer op het herkennen van de signalen van mijn lijf. Ik vond het ook maar een dure grap en eigenlijk onzinnig, je moet juist leren vertrouwen op je lichaam. Maar ik heb aan de andere kant ook altijd heel sterk die bevestiging nodig van zo'n smiley, dat is toch wel fijn die zekerheid. Het is dan ook de eerste maand dat ik het zonder ga doen. Succes!
ik heb bij mijn dochtertje ook clear blue digitaal gebruikt als ovulatietesten, helaas geen positieve gehad. dus dacht eigenlijk deze maand wordt niks. maar ik hield mooi een positieve test in handen aan het eind van mijn cyclus. dus ik denk dat hij toch ergens is gesprongen en niet pos. heeft aangegeven. bij mij slaan ze sowieso nooit positief uit, dus als ik ze doe dan worden ze donkerder rond mijn ei en daarom gebruik ik de goedkopere streepjes versie
Die digitale heeft bij mij nooit een gegeven, terwijl ik met goedkope streepjes-ovutesten (van Matcare) wel positieve testen kreeg. Ik vond de digitale dan ook weggegooid geld, want ze zijn duur!
hoi ik gebruik ook de digitaal clearblue ov.testen..ik ben gewoon door gegaan met tstn tot dat ik een tegen kwam...enmijn cycles is iets langer deze keer dan de vorige heb gisteren mijn gekregen en vandaag..moet er wel bij zeggen ik test 2x per dag in de ochtend 0830 en in de avond rond 23.00 zo weet ik zeker dat ik er 1 heb.dit is mijn 2e maand ga volgende maand nog 1x doen met de testen as het deze keer niet lukt heb er nog over namelijk...en omdat ik een onregelmatige cycles heb...maar ik he er goede ervaringen mee...succes... fijne avond groetjes beauty
Hier precies zo! Die digitale heeft nog NOOIT een positief resultaat gegeven, totdat ik zwanger was. Toen verscheen er ineens een Met de streepjes ovutesten van sensitest kreeg ik wel inzicht in mijn cycli, want daar zag ik wel een verschil van lichter - donkerder. Maar ook nooit héél donker, dat moet ik erbij zeggen.
Ik ben juist wel erg tevreden over de cb digital en juist ontevreden over de dipsticks.. bij mij gaven dipsticks nooit een positieve test aan, terwijl ik met de cb netjes een heb gehad.. zo zie je maar verschilt per vrouw! gebruik de testen waar je jezelf goed bij voelt. Ik test trouwens gewoon 1x op een dag, maar dan rond half 3, 3 uur.
Zoals ik eerder beschreef heb ik geen gehad tussen dag 9 en 15. Mijn verwachte eisprong was op dag 13. Daarvan uitgaande had ik afgelopen woensdag ongesteld moeten worden, maar tot nu toe nog niets...! Mijn temp blijft ook hoog. Woensdag (op NOD, Etos) en vandaag (KV 2v5) getest. Helaas allebei negatief. Heb ik dan toch op een later tijdstip mijn eisprong gehad en had ik daarom geen ? Of zou het toch.... Ben nog nooit overtijd geweest. Heb een vrij regelmatige cyclus (zie banner). Spannend hoor!
buiten dat mijn ovutesten van clear blue het niet deden bij mij zoals ik hierboven al gezegd heb, test ik ook altijd pas laat positief. bij mijn meisje met 5 weken en 6 dagen!! hopelijk heb je binnenkort duidelijkheid en dan het liefst natuurlijk een twee strepen!!!
Ik heb ook positieve ervaringen met cb digital hij geeft meestal 2 dagen een aan en ik test vanaf dag 10 rond 10 uur s'ochtends. Toen ik zwanger was kreeg ik trouwens ook een helaas werd het alleen een miskraam. Vorig weekend trouwens positief getest met een mooie 2 dagen lang was erg blij aangezien dit de 1e is na mijn mk dus ben benieuwd!!! Succes allemaal!
ik had eens pijnlijke tepels en dacht dat ik zwanger was. maar gynecoloog zei dat ik onlangs eisprong had. voor zeker te zijn ook CB test gebruikt en toen ik weer die pij had test gedaan en kreeg een lachend gezichtje... dus in principe moet ik de testen niet meer kopen en gewoon wachten tot de pijn er is... zijn wel dure testen als je niet goed weet wanneer tet testen.