hoi ik had ook even een vraagje.. ik heb maandagav.25-4 geklust di.niet en woensdagav.27-4 geklust en ik had een pos.ov test nou vanavond geklust en morgenav.willen we het gezellig gaan maken..zou het wel voldoende zijn??mijn ov test was vanavond ook nog pos..ik gebruik de digitaal van clearblue die met de smiley ik hoop dat ik het goed gedaan heb? fijn avond groetjes beauty
Wat grappig! Ik heb het precies hetzelfde gedaan als jouw. Ben ook wel een beetje onzeker of ik op tijd ben geweest: maandag lichte streep, toch geklust. Woensdagochtend streep bijna gelijk aan de controle streep en savonds geklust. De volgende ochtend, donderdag dus, een knaltest. Misschien morgen nog testen en klussen en dan maar afwachten.. Gr
hoi siz: dat is grappig...hetzelfde als ikke jouw cycles is wel netjes 27dg iedere keer die van mij schommelt wel ..ach ben benieuwd hoe het gegaan is...ik had wo.pos.test-geklust do.pos.test-geklust vrijdagochtend pos.ov test vrijdag niet geklust en zaterdagocht.wel zou dat wel voldoende zijn geweest?ben benieuwd weet iemand of het genoeg is geweest? groetjes beauty