Ervaren test Dames, Ik heb vorige week dinsdag om 21:00 pregnyl 10000 gezet en donderdag mijn iui gehad. Vandaag teste ik met (een dure) CB digital zonder indicator vrij snel "zwanger". Volgens mijn berekening is de pregnyl vandaag op dag 10 zo laag dat deze test negatief zou moeten zijn.... Iemand hier ervaring mee? Wij zijn nu ruim 2 jaar onderweg met de MMM dus ik durf niets meer te hopen... Help me out!
Ik kan me je gevoel goed voorstellen! Ikzelf heb alleen maar pregnyl 5000 EH gespoten en mijn arts zei altijd dat dat na 9/10 dagen uit het bloed verdwenen was. Jij hebt het dubbele gespoten... Wanneer mag je officieel testen?
Hi Rijo dank voor je snelle berichtje! Ik mag de 17e 'officieel' testen, dan is mijn NOD. Ik testte met middagurine nadat ik al vaak naar toilet was geweest en veel water gedronken te hebben...en meestal test ik een week na pregnyl al negatief dus mijn verbazing was enorm... Zou dat uitmaken of ik slappe (haha!) middag ipv ochtend urine?
Ik zou even wat later testen , kan echt goed van pregnyl zijn , ik spoot 5000IE en dag 11 nog positief dat was de vorige ronde en toen was ik niet zwanger , hoop natuurlijk voor jou dat je zwanger bent hoor!! Maar bij de 1 is het er met 8 dagen uit en ander 14 dagen.. Succes
Tess, dank je. Ja ik moet geduld hebben...met een gewone test lichte positieve test vind ik het ook makkelijker van me af zetten omdat ik weet dat die kv2v5 heel gevoelig zijn. Omdat ik niets anders had dacht ik ' nou dan is het gelijk duidelijk ' maar viel achterover na het lezen van het resultaat. Zijn die CB testen gevoeliger dan de kruidvat?
Ik had 13! Dagen na 10.000 pregnyl nog een lichte streep op een actiontest (25 hcg nodig). Dag 14 was ie helemaal negatief. Ik hoop dat jij gewoon zwanger bent
Ik schat helaas dat het nog van de pregnyl is, maar hopelijk is er toch iets moois gaande. Nog een paar dagen nagels bijten, dan weet je meer! Sterkte met wachten nog even!!!
Bij de 5000 is het 9 dagen En de 10000 is het 14 dagen .. Dus denk dat je nog even moet wachten meid !!
Dank allemaal voor jullie snelle reacties! Ik zal nog even moeten nagelbijten en hopen op meer duidelijkheid de komende dagen
Het zou zomaar iets moois kunnen zijn, maar zekerheid heb je niet. In dat opzicht heb je nu ook niks aan die digitale testen. Jij zou wel kunnen kijken met streepjestesten of ze donkerder worden. Als het alleen de pregnyl is die je testen kleurt dan is dat onmogelijk . Wat ik wel weet is dat pregnyl-eenheden niet letterlijk omgerekend de hcg-waardes in je lijf zijn (je ziet hier weleens van die domme terugtelschema's. Die slaan nergens op) Ik heb in 1 week 3x 1500 gespoten, en op de dag na de laatste spuit een bloedtest laten doen en toen had ik slechts een hcg van 147. Terwijl ik notabene ook nog zwanger was en dus al zelf HCG aanmaakte... Iedereen breekt die troep dus in zijn eigen tempo af. Heel veel succes de komende dagen meid!