Hoelang blijft een zwangerschapstest positief na miskraam?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door linm, 13 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linm

linm Lid

18 jun 2012
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb twee weken terug mijn vruchtje verloren door cytotec tabletten. Ik was toen bijna 10 weken zwanger maar het hartje klopte niet : (
    Gisteren heb ik een zwangerschapstest gedaan om te kijken of deze nog postief was en JA DUIDELIJK POSITIEF. Ik heb begrepen dat dit nog wel een paar weken kan duren....Heeft iemand hier ervaring mee??
    Lichamelijk voel ik mij heel goed en heb ik echt niet meer het idee dat ik zwanger ben. Maar voordat we het echt weer willen proberen wil ik eerst een negatieve test hebben. Dan weet ik pas zeker dat ik echt zwanger ben als het weer lukt en niet van het hormoon van mijn verloren vruchtje....

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dat is voor iedereen anders. Kan enkele weken duren.
    Bij mij 2 weken maar was 14 weken zwanger.

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hoi, ten eerste wat vervelend voor je dat je een miskraam hebt gehad.
    Ik heb in november cytotec gebruikt met 10 weken zwangerschap.
    Ik testte daarna nog positief tot en met cyclusdag 22.
    Sterkte.

4. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wat vervelend voor je meis. Bij mij duurde het bijna 3 weken totdat m'n testen negatief waren. Hoop dat je ook snel weer verder kan. Sterkte.

5. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    3 weken en het heeft daarna nog een maand geduurd voordat ik menstrueerde. Ik heb een miskraam gehad (spontaan) met 9 weken en het was bij de eerste echo eigenlijk al niet goed (6 weken)...
    van de eerste dag van mijn laatste menstruatie, zwanger, miskraam en eerste ongesteldheid heeft 5 maanden geduurd :$
    Hier dus heeeeeel lang allemaal. Ik heb nu mijn eerste eisprong weer gehad :D

6. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    hier ook de tabletten gehad met 10 weken...,na verlies van t (2e)vruchtje bij de gyn geweest,bmm was schoon en weer okay...

test die ik de ochtend van het verlies gedaan heb was al omowit.

bloeden was toen ook gestopt,gelijk na verlies.

17 dagen later weer mn ongi gekregen en de cyclus daarna (nu dus) weer zwanger

anders gewoon je vk bellen en vragen of ze kunnen kijken of er "iets" zit ;)

7. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    bij mij was de zwangerschapstest de dag na van mijn miskraam negatief(zo heb ik de miskraam ontdekt,raar voorgevoel zorgde ervoor dat ik mijn laatste test die er nog lag deed en die was negatief terwijl ik zwanger was)de dag erna begon de pijn en het bloeden.in mijn bloed was hcg wél nog positief maar ook niet lang.dus je ziet dat het echt heel erg kan verschillen bij iedereen.ik hoop dat het bij jou ook snel gaat.

8. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Bij mij heeft het 4 weken geduurd voordat m'n test gister eindelijk weer negatief was... Heb ook 3 weken gevloeid... Dus het duurt allemaal best lang hoor... Ik heb gelukkig nu afgelopen zaterdag m'n ei gehad dus mijn cyclus duurt nu 39 dagen ipv tussen de 25 en 30 dagen...

Veel sterkte!!!

9. elliot

elliot Lid

3 mrt 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat naar voor je! Ik heb met elf weken cytotec pillen gehad en ook nog en curettage. Ik heb nog ruim drie weken positieve testen gehad en heeft het negen weken geduurd voor ik weer ongesteld werd.. Sterkte!!

10. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Hier bij 14 weken een MA gehad, de testen waren ruim 5 weken nog positief.. Kan best lang duren. Hoop voor jou dat de testen gauw weer omowit zijn en daarna met nieuwe streepjes!

Deel Deze Pagina