Hallo allemaal, Even een vraagje van hier. 1dec 1edag laatste ongi 1jan test positief dinsdag een cb digi gedaan zwanger 2-3 en vandaag nog een keer weer 2-3 maar ik zou volgens de berekening nu 5wk en 4dgn moeten zijn dan hoort hij nu toch 3+ aan te geven?? Ik word gek van de onzekerheid na een mk in juni en een mk 5okt...
volgens mij ligt het er ook aan wanneer je ongeveer je eisprong heb gehad. ik heb vanochtend pas echt positief getest terwijl ik al bijna een week overtijd ben en er stond bij mij 1-2 weken terwijl mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie 6 dec was en ik dus nu 5 weken zwanger ben
Ik zou gewoon even niet meer testen je maakt jezelf vooral helemaal gek. Heb je de vk al gebeld en gevraagd wanneer je de eerste echo kan krijgen. Dan heb je zekerheid meis
Nee idd ik moet ook stoppen met testen. Ik heb de vk nog niet gebeld weet wel dat ik met 8wk een echo mag. Ik wacht tot 7wk en bel dan de vk.
ik had dat ook, ik zat net als jij helemaal in de stress, ik was niet zo sterk om te denken ik test niet meer, ik heb direct nog een cb digi gekocht en deze de andere dag gedaan en toen was die wel 3+, maar idd niet meer testen is voor je gemoedsrust wss het allerbeste
De cb test geeft bij 4 weken 1a 2 weken aan bij 5 weken 2 a3 aan en pas bij 6 weken 3+ hij vertelt dus eigenlijk hoe lang geleden de innesteling was dus als je 5 weken en 4 dagen bent klopt 2 a 3 weken precies
Maanvis wil.me nergens mee bemoeien hoor maar als je in week 8 een echo mag zal ik eerder bellen dan week 7 ze moeten wel plek hebben he
Dank iedereen voor de reacties. En idd Paula misschien handiger om eerder te bellen maar ben zo bang dat t weer niet blijft plakken...dus denk dan heel stom als het met 7wk nog zit dan moet ik wel bellen...
Dacht al dat dat de reden was maanvis is ook natuurlijk heel moeilijk als het al eens mis is gegaan. Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam en je baby komt goed! En probeer toch wat eerder te bellen je zwangerschap blijft echt wel en stopt niet omdat je belt. O enne gefeliciteerd! Was ik helemaal vergeten sorry!