heeft er iemand ervaring met de cb digital test (niet degene die zegt hoelang je zwanger bent)? gister en vanmorgen heb ik deze test gedaan en moet je is in mijn fotoalbum kijken...ik zie je wel een tweede streepje op het de test, maar de test zelf zegt NIET ZWANGER maar er staat toch wel een tweede streepje of maakt dat niet uit met deze test?
Volgens mij mag je idd niet naar de streepjes kijken met de digitale test. Ik heb even in je album gekeken en die etos test van vanochtend ziet er wel positief uit Ik zou over een paar dagen nog en testje doen, dan zou de streep een stuk duidelijker moeten zijn.
@Manuela: bedoel jij de etos test de testen die ik vanmorgen heb geplaatst in me album? Zo ja, dit zijn de sticks of hoe het ook heet die uit die cb digital komen...deze test:
Volgens mij ook niet maar ik denk ik ga het even hier vragen, want vindt het wel raar dat het streepje van vanmorgen donkerder is dan van gistermiddag
de streepjes op de digitale test zeggen niets en zoals ook in de bijsluiter staat mag je daar niet naar kijken.
Nee naar de streepjes mag je niet kijken.... Je moet gewoon echt naar de tekst kijken! Ik zelf vind de clearblue met indicator prettiger en die is volgens mij ook wat gevoeliger! Gewoon over een paar dagen weer testen! Succes!
als die streepjes toch posi zouden betekenen (ook donker wordende streepjes) zou ik al 5 kinderen hebben rondlopen... het betekent niets helaas zolang er "niet zwanger" in het schermpje staat.. ik heb trouwens eens gelezen dat die test ook lh meet, dat zou verklaren waarom er 2 streepjes verschijnen én waarom die donkerder kunnen worden. google er maar eens op.
Hij kan 1 streepje geven als je zwanger bent en 2 streepjes als je niet zwanger bent. En ook anders om. Het zegt helemaal, helemaal niks. Ik begrijp gewoon niet dat iedereen testen gaat openbreken of op de sticks zelf gaat kijken. Het resultaat zegt genoeg. Er staat ook duidelijk in de bijsluiter dat je NIET naar de streepjes op de test moet kijken. Je maakt jezelf er alleen maar gek mee. Dit helpt je echt niet! En Cyntje; niet om je te ontmoedigen, ik weet hoe graag je een positieve test wil hebben, maar test je niet al een aantal dagen tot een week zo licht? Ik meen ook in een ander topic gelezen te hebben dat je hcg zou laten prikken, hoe staat het daarmee?
@pascale: ja dat klopt. Ik heb bloed laten prikken en hoor de uitslag over 5 werkdagen...dus dat is afwachten
Nou ik ben er klaar mee! vandaag nog 3 testen gedaan en deze waren alle 3 zo nega als het maar kan dus de uitslag van me bloedtest zal ook wel nega zijn wat een tegenvaller zeg ik kan er gewoon niet over uit ik ga me er nu niet meer op concentreren ben er echt klaar mee. En al die stomme valse posi testen gggrrr....
Gewoon over een weekje weer testen...........ik heb hetzelfde gehad,eerste keer onduidelijk, toen een week gewacht,weer getest en toen was tie toch echt duidelijk te zien!! Succes.....
@PetraZ: ik heb er totaal geen hoop meer in, want ik ben al vanaf eind juli bezig met testen en kreeg iedere keer van die rare streepjes en vandaag heb ik opnieuw getest en daar is echt geen posi streepje te bekennen volgende week kan ik bellen voor de uitslag van me bloedprikken dat doe ik nog wel en daarna ben ik er echt klaar mee
Ik had wel iets, maar lang niet zoveel als normaal. Het was echt HEEL weinig en het was niet eens echt echt rood... maar dat zal het wel gewoon geweest zijn ja