Cb digital teststrip binnenkant

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Anais, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Heeft er iemand van jullie ervaring met het lezen van de teststrepen van cb digital.dus als je ze opendoet en juist neerlegt?
    Ik ben op dag 13 na ei en heb ochtendurine gebruikt.test zei negatief maar vanbinnen zaten dus die twee strips.ik leg ze op de juiste manier zodat ik ze kan zien en zie dat vanboven een afdruk is van de controlesreep en daarnaast niets.de test daaronder heeft een duidelijkere controlestreep en daarnaar een iets vagere streep maar wel goed te zien...
    Wat is dit? Is dit normaal of is de test te vroeg gedaan? Ik had een kleine week geleden een kruidvat test en de ene gaf nega aan en de andere een hele vage streep(indrooglijntje?)
    Kan nu geen foto opladen :(
    De cb test zei dat men tot 4 dagen eerder kon tesen.ik zit ergens tussen de 1-4 dagen tot nod.heb geen vaste cyclus(tussen 28-33)
    Iemand?

2. Iris balk

Iris balk Actief lid

12 apr 2014
    159
    1
    0
    De streip van de cb digital mag je niet lezen zegt niets staat ook in de bijsluiter.
    Ik zou gewoon k2v5 doen daar een streep dan pas de digitale

Selinatje30 vindt dit leuk.
  3. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die testen zijn er niet voor gemaakt om open te worden gemaakt. Ik zou idd kruidvat testen hanteren, die schijnen hier op het forum goed te bevallen. Ik heb ze zelf ook, maar negatief is negatief. Ik ga ze in ieder geval niet open maken..

4. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die streep staat er altijd bij cb digitale wat je bedoelt. Als hij positief is staat er op de bovenste strip een vrij donkere streep en op de onderste ook 2 duidelijke strepen

5. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. Cakes

Cakes Actief lid

21 nov 2014
    198
    0
    0
    De test streepjes mag je niet lezen.

7. Marrel

Marrel Actief lid

10 sep 2014
    201
    1
    16
    Je kunt ze prima aflezen als je WEL zwanger bent, maar hij neemt ook een beetje van je LH mee en daarom heb je altijd een heel licht 2de streepje

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,9 KB
      Weergaven:
      166
  8. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Waarom zou je zo'n digitale test openbreken? Daar is ie toch niet voor bedoeld? Als er niet zwanger staat, dan ben je of niet zwanger of je hcg bouwt zich langzaam op en is misschien nog niet voldoende om positief uit te slaan.

9. Marrel

Marrel Actief lid

10 sep 2014
    201
    1
    16
    Omdat je dan kan zien waarom hij net niet een termijn verder springt :))))

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    denk dat je je alleen maar onzeker maakt ermee. daarnaast, waarom koop je zo'n dure test als je toch streepjes gaat kijken :D

11. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik vind het ook niet zo slim om zo'n foto hier te plaatsen ;) Dit kan valse hoop geven door mensen die hem niet op die manier lezen..

Als hij niet zwanger aan geeft ben je gewoon (nog) niet zwanger.

12. Marrel

Marrel Actief lid

10 sep 2014
    201
    1
    16
    Mijn foto zijn alleen "zwanger" streepjes.
    Ik vond het juist fijn om te zien dat de streepjes wel veel donkerder waren geworden omdat het termijn nog steeds hetzelfde was (1-2 of 2-3) dezelfde dag versprong dit nog. Wel n dure hobby....... :))))

13. Marrel

Marrel Actief lid

10 sep 2014
    201
    1
    16
    En indd: niet zwanger bij de digi met indicator betekent niet zwanger of heeeeeeeeel weinig hcg/veeltevroeg getest

Deel Deze Pagina