Hallo! ik weer.... ik heb een vraag... ik ben al 3 dagen overtijd, nogsteeds geen bloed maar ook geen positieve test (gisteren getest). Ik heb al wel 1,5 week een hele gekke druk op mijn onderbuik en af en toe een soort van steken, en heb sinds zondag echt geen eetlust smiddags en savonds al helemaal niet! Dit lijken mij zwangerschapsverschijnselen zegmaar, maar mijn test was negatief.. Maar als ik die klachten hebt komt dat door hormonen en zou ik positief moeten testen als dat door zwangerschap komt toch of zie ik dat nu verkeerd? natuurlijk ga ik morgenochtend weer testen maar ben erg in de war.. liefs, Anne-mieke
Misschien was je ei wat later en komt je menstruatie alsnog, of je bent wel zwanger en maakt gewoon laat hcg aan, of wel zwanger en het vruchtje is toch afgebroken. Er kunnen allerlei oorzaken zijn, ik denk gewoon even afwachten en desnoods over een paar dagen testen als er niks is.
weet je precies wanneer je eisprong was? anders kan het altijd langer zijn. hier cyclussen tussen 28-39 gehad, terwijl ik normaal regelmatig was. uitschieters is normaal. niet letten op kwaaltjes die met van alles te maken kunnen hebben iig. gewoon over een weekje weer testen als je niet ongesteld bent geworden.
Mijn ei was als het goed is op of net na 24-12. Ik volg met de gyn via echo's al maanden de cyclus op en heb altijd vanaf de dag voor de eisprong zeer pijnlijke borsten. Deze cyclus hebben we een keertje niet opgevolgd, maar ik voelde wel mijn borsten weer precies die dagen zegmaar.. Mijn gemiddelde cylcus is 28 dagen.. vaak zelfs korter.. ook verloor is een klein beetje roze slijm op 29-12..