Hallo allemaal, Ik had een paar maand terug het gevoel dat ik zwanger was. Getest en negatief. Ik werdt daarna ong maar was heeeel weinig. 1 dag en klein beetje. De maanden daarop zelfde. elke maand test gedaan maar steeds negatief. Nou zijn we paar maanden verder en mijn buik wordt steeds dikker (terwijl ik bezig ben met afvallen) en ik heb alle symptomen van mijn eerste zwangerschap. Heb ook steeds gevoel dat ik wat voel bewegen. Heeft iemand hier ervaring mee ? stel ik mij aan of kan het echt dat testen negatief blijven terwijl je zwanger bent?\ Alvast heel erg bedankt!!
Hoi meid, Ja het gebeurt ( heeeeeel soms) dat testen negatief blijven tijdens de zwangeschap. Gewoon even naar de huisarts gaan, zodat hij een bloedtest kan doen. Of als je echt al zo ver denkt te zijn, een echo!
Ik zie dat je zoontje nu 5-6 maandjes oud is. Dat betekent dus dat je zo'n rare cyclus al sinds zijn geboorte hebt? Het kan heel goed dat je lichaam aan het ontzwangeren is, daar kan 9 maanden voor staan. Het komt maar zelden voor dat een urine test maand na maand negatief blijft en je toch zwanger bent. Het "iets voelen bewegen" heb ik ook wel eens, maar dat zullen dan vast en zeker mijn darmen zijn, want zwanger ben ik echt niet. Omdat je wellicht denkt al geruime tijd zwanger te zijn, kan je ook schijnzwanger zijn. Je wordt dan dikker, rare menstruaties etc maar de testen zijn negatief. Het wordt dan een psychische kwestie om hieruit te komen. Overigens, verlies je wel gewicht in kilo's/grammen tijdens het afvallen?? Wellicht een echo vragen via de huisarts, zodat je het naast je neer kan leggen als hieruit komt dat je niet zwanger bent.
Hallo, Ja ik heb inderdaad een zoontje van 5 maand. Na 3 weken hebben mijn vriend en ik alweer gemeenschap gehad. En ik gebruikte toen wel een nuvaring maar die was de eerste maand nog niet geldig zegmaar. Daar kwam ik iets te laat achter. Getest en toen negatief. dus ALS het zo zou zijn moet het die maand al zijn gebeurd. Ik verlies wel gewicht! Daarom vind ik het ook zo raar. Mijn vriend schrok ook wel toen ik mijn buik liet zien. Hij is ook de hele tijd heel erg hard. Normaal was hij flubberig zegmaar (hihi) Ik dacht eerst ook aan schijnzwanger. maar ik dacht er eerst echt niet aan. Pas toen ik dikker werdt en rare dingen voelde. En de darmen heb ik geen last van want het zit bij mijn ribben dat geplop. en heb ook last van 1 kant van mijn ribben. Ik heb net weer 5 testen besteld dus blijf testen. Heb HA gebeld vanmiddag en die zei negatief is negatief.
Waar zie jij dat haar zoontje 5-6 mnd is? Dan is het inderdaad een iets ander verhaal... @ts, heeft je huisarts je wel gerustgesteld wat betreft je symptomen? Anders.zou ik.toch een beetje aandringen hoor.
Ff zoeken op haar geplaatste berichten En tja, als je dikker zou worden vanwege een zwangerschap, lijkt het mij niet dat je gewicht zou verliezen, maar juist zou aankomen (zeker als je dus dan al bijna 4 maanden zwanger moet zijn). Overigens, als je nu idd 4 maanden zwanger bent, kan je nooit plopjes/schopjes voelen bij je ribben hoor Zo hoog zit het kindje met 4 maanden echt niet Als je huisarts niet mee wil werken om je onrust weg te nemen, zou je je verhaal kunnen doen bij een vk, misschien willen ze wel een echo maken.
Oke dat het nog niet bij mijn ribben kan zitten is al een hele geruststelling. Nee huisarts gooit al mijn klachten op mijn overgewicht. Hoe kun je een vrouw depressief maken? Ik zal de VK maandag wel bellen. Als ik me dan nog ongerust maak. Vind het gewoon raar dat ik een harde buik heb. lijkt echt alsof er iets in zit. maar dan dus ook hoger. iets onder mijn ribben zegmaar. bedankt voor jullie reacties. voel me toch wel iets beter. was gewoon ook geschrokken van mijn dikke buik.
trouwens rogijuli mensen zijn chagerijnig omdat je niet meer op een onderwerp van je reageerd. over de postcode loterij. haha.
Omdat dan vaak je hormonen echt nog flink op hol zijn en je de vreemdste symptomen kunt krijgen ( had ik tenminste zelf heel erg!) Maar ik snap heel erg goed dat je 100% duidelijlheid wilt, dus laat je niet afschepen hoor!
Oke, misschien nog aan het ontzwangeren? Ik wil inderdaad graag weten waarom ik zo;n opgezette harde buik heb. Maar volgens dokter allemaal overgewicht. Ga er niet meer heen ben het zo zat!! Bedankt voor jullie reacties.
Das apart, want ik weet 100% zeker dat ik daar een bericht geplaatst had! Prijs ging niet door, incasso's waren vreemd genoeg idd die maanden teruggestort (of gehaald, reden onbekend vertelde de bank)
Jij kent je lijf het beste, en overgewicht is heel wat anders dan een harde gezwollen buik! Als je niet naar je ha wilt(wat ik goed snap) dan zou ik idd even je vk bellen. Gewoon even na laten kijken of er niks anders speelt...
Ja ik voel me dan zo stom als ik neit zwanger ben. daarom wacht ik daar steeds mee. vinden ze dat niet erg?
Nee, je kunt na 5 maanden best nog je vk bellen. Gewoon vertellen dat je al een tijd ( eigenlijk al maanden dus) klachten hebt en nu ook een harde gezwolle buik. En dat je het niet prettig vindt om ermee naar de ha te gaan. Er kunnen misschien ook andere zaken zijn die dit verklaren en dan weet een vk daar waarschijnlijk wel meer van.
Oke heel erg bedankt ! ik bel maandag de VK wel even. wil hun hiervoor niet storen in het weekend. Ik doe nog wel een berichtje wat ze hebben gezegd! Bedankt !!