Hai ladies, Ik had vanmiddag getest (ochtendurine wat ik ff had bewaard) en ik keek precies toen de 5min om waren naar de test en ik denk wat te zien? Het is heel lcihtjes. Ik weet niet wanneer mn nod is, ik had de 13 14 15de een smiley, is deze test niet veel te licht? Pff ben zo zenuwachtig en onzeker kijken jullie ff mee, beide foto's zijn van 1test: Bekijk bijlage 262805 Bekijk bijlage 262806
Ben blij dat jullie ook wat zien. Nu maar hopen dat dit allemaal goed afloopt, aangezien de test heel licht is.
Bedankt allemaal. Overmorgen test ik nog een keertje, nu maar hopen dat het streepje donkerder word...
Ik hoop dat de andere meiden gelijk hebben, maar ik twijfel of de streep goed zit. Het lijkt namelijk op de test die ik vorige maand had. Bij mij zag je dat de kleur zich ophoopte vlak voor de plek van de test streep. Erg flauw... Maar ik hoop dat jouw test wel klopt. Mijn duimen draaien!!
Nou ik zeg proficiaat! Ik had het ook zo licht paar dagen voor NOD, en oh wat was het spannend om te kijken of ze donkerder worden, maar dat werden ze hoor! Komt helemaal goed! Geniet ervan!
Als het idd binnen de afleestijd is, dan is een streep een streep Duidelijk te zien, dus voorzichtig gefeliciteerd Hopelijk een dikke streep over paar dagen, laat even weten hoe het verloopt Liefs