Haai meiden zondag en maandag had ik een ovu test gedaan En die waren allebij licht je kon het wel goed zien maar nu Heb ik er gister een gedaan en toen zag ik heel licht kon je bijna Niet zien ik snap er niks van ben 2 juni ong geworden na een miskraam Heb ik dan me ei al gehad of nog niet ik zal er vanavond nog een doen En kijken hoe die is bedank alvast liefs sofie
Het kan aan je urine liggen, heb je meer gedronken? Welke tijden heb je de ovu's gedaan? Ik had eergister een streepje dat wat duidelijker was.. gister weer heel licht en vandaag toch weer duidelijker... Ik test vanavond rond 6 uur nog eens, ik denk dat mijn ei onderweg is en door de spanning van gisteren (autorijlessen hihi) dat mijn ei toch niet doorgezet heeft en dat vandaag dus wel gaat doen... ''denk ik'' Misschien komt jou ei nog? Je kan m idd ook net gehad hebben, even vanavond nog eens doen en niet teveel drinken... Ik heb mijn berichte gewijzigd en een foto toegevoegd, zie je het verschil? Jou ei kan dus ook zeker nog komen hoor...
dat had ik ook. ik dacht dat ik maandag me eisprong zou krijgen en ik teste maandag, dinsdag en woensdag een goede streep (maar niet zoals de controle streep) donderdag teste ik helemaal geen streep?? ik dacht misschien heb ik me eisprong al gehad en vrijdag teste ik ineens een dikke vette streep=eisprong dus succes
Mijn ovutesten varieerden ook heel erg. Ene dag geen streep, dan heel licht, dan niet, dan weer donkerder enz. Daarom heb ik bij twijfel en ter controlle elke keer de CB digital ernaast gedaan. Geen getuur naar streepjes, maar gewoon een smiley (posi) of rondje (nega). En het kan inderdaad ook te maken hebben met de concentratie van je urine.
oke meiden bedankt ik ga nog even door testen vandaag was die ietsjes donkerder ik wacht het wel even af succes allemaal
ja zo heb ik het ook ik ga nog even door testen ohh kan dat dan als je zenuwachtig ben dat je ei niet door zet hihi wist ik niet bedankt iedergeval voor de reactie