Hallo iedereen, Even in het kort: Na anderhalf jaar proberen was ik zwanger => buitenbaarmoederlijke zw waarbij eileider is verwijderd. Sindsdien al heel wat rondes geen succes meer, IUI en IVF gestart. Nu een terugplaatsing na ICSI met een 5 daags-embryo en de gynaecoloog had gezegd dat ik dit weekend mocht testen. Maar ik had al een week vroeger last van misselijkheid en ik kon me maandag (dus 5 dagen te vroeg) niet meer bedwingen maar ik had een positieve test! Woensdag heb ik de de huisarts een bloedafname gehad en was mijn HCG 87 dus positief nieuws! Door mijn voorgeschiedenis wil ik graag wat zekerheid en test ik om te kijken of er oploop is, maar dat is niet echt het geval. Ik had een test op 15/11 en die was donkerder dan die van vandaag.. Ik test steeds s'morgens bij het opstaan. Ik krijg pas maandag opnieuw een bloedafname, maar ik zit even helemaal te stressen nu Kan dit nog steeds een positief verhaal krijgen of kan je dat niet afleiden adhv zwangerschapstesten?
Sorry, dat was niet helemaal duidelijk in mijn bericht. Ik heb geen Ovitrelle gespoten deze keer, het was een terugplaatsing van een cryo. Ik gebruik enkel Utrogestan
Wat rot deze onzekerheid! bij mij was zo’n oploop een teken van een miskraam. Wel testte ik altijd met tweede urine wat later in de ochtend, die testen waren altijd duidelijker.
Die onzekerheid is killing en herken die stress zo... Ik wil je absoluut geen valse hoop geven, maar mijn testen liepen ook slecht op (en 16dpo was minder dan 15dpo), maar uiteindelijk gingen ze knallen en heb ik al 2x een kloppend hartje mogen zien. Natuurlijk nog in 1e trimester, dus blijft spannend, maar het kan ook nog wel goed gaan. Ik voeg mijn testen even bij. Hopelijk heb je er iets aan!
Ik kreeg gisteren inderdaad nog van iemand de tip om niet meer met de eerste ochtend-urine te testen. En dat geeft me toch wel weer hoop want daar zie ik wel oploop De onderste test is na 4min genomen. Mijn tp was op 7/11 van een 5 daagse cryo
Nu dus 16 dpo. Poeh dan ziet het er niet rooskleurig uit. Je kan de rest van vandaag niet vergelijken omdat je nu ineens met andere urine getest hebt.
Hij is opgelopen maar blijf hem licht vinden voor deze termijn. Hoop van harte dat dat toch ook iets met innesteling ofzo te maken kan hebben.
Dag iedereen, ik wou toch even een update geven over mijn vage testjes. De eerste bloedafname had ik een HCG van 87. Vijf dagen later was deze al gestegen naar 874 (dus meer dan verdubbeld) maar ik had nog steeds geen knaltesten. Dus misschien lag het aan het merk? Vandaag had ik een echo en daar hebben we een hartje zien en horen kloppen Bij IVF/ICSI zien ze ook soms wel een latere innesteling dan gedacht. Maw, je kan niet je baseren op de zwangerschapstesten alleen. Misschien geeft dit toch wat moed aan andere vrouwen die in dezelfde situatie zitten