Hoihoi Zoas het onderwerp al zegt, ben ik opzoek naar een goed merk ovulatie test.. nu heb ik die van zwanger en kids al maanden maar wil ook andere eens proberen.. clear blue weet ik al.. Iemand nog andere tips? Kruidvat action bijv? Ervaringen?
Ik vond Sensitest erg fijn , heb zelf ook Z&K gebruikt en die vond ik ook prettig. Hoewel ovulatietesten toch wel een tuur en onzeker gedoe blijven vind ik, tot je dan die echte knaltest vind.
Ik heb zelf sensitest gebruikt. En deze werkt prima. Eerste keer is het wel even twijfel wanneer de streepjes duidelijk zijn, maar ben na 2 keer zwanger!
Maar niemand ervaringen met de kruidvat of een winkel waar ik zo gelijk heen kan gaan, ipv internet bestellen?
Ik ben erg tevreden over zwanger & kids. Een inmiddels zwangere vriendin gebruikte ze van het merk bluecross en die schijnen ook goed te zijn. Action testen werden bij mij nooit positief en de kruidvat testen juist te snel/lang positief.
Ik heb net bij 2-besure besteld, 75 ovulatie en 17 zwangerschapstesten voor 26.95 met gratis verzenden. Weet alleen niet hoe ze zijn dat vertel ik over een maand haha. Action kreeg ik niet echt een knaller mee.
Ik kies ook voor sensitest maar meer omdat ik slechte ervaring heb met zwangerschap test van zwanger en kids. En heb ook goede ervaring met kruidvat merk maar is gewoon wat duurder dan die andere 2.
ik heb ook een bestelling geplaatst bij 2bsure! Hopelijk zijn deze testen goed! Zijn iig lekker goedkoop!
Thanks meiden! Weet je wat het geval is ik test al 3 a 4 maanden met zwanger en kids maar nu deze maand test ik aantal dagen redelijk donker tot bijna positief aan zrg maar.. maar nu ineens laatste 2 a 3 dagen zijn ze spierwit ( de trststreep) ik snap er niets meer van, heb aantal maanden een flinke positieve test gehad, en dan nu ineens dit weer.. ik voel nog wel geregeld steekjes in mn lies en onderbuik is ook nog altijd gevoelig dus dat er iets groeit is nog wel mogelijk.. de donkere testen die ik nu gehad heb waten niet knal of donkerder dan de controle streep dus mag je ook niet als postief beschouwen dacht ik altijd 9 oktober had ik een rare test, was de linkerkant een klein streepje heel donker en de rest vd test licht, dus ja je raakt dan wel even goed in de war, ik dacht als ik nu met een andere test eens ga testen en zie wat daar uit komt komende dagen... .. kruidvat test ofzo!?.
Echt he! Hoop het ook haha. Kreeg ook nog 10 gratis ovutesten omdat mn bestelling iets later kwam voor mij prima zit nog maar op dag 5 haha. Zwangerschapstesten doen het iig prima, bleven spier wit (wat natuurlijk wel jammer was haha)
Ik heb mij ei ook gevonden met actiontesten, die van de 15de zit er niet bij maar dat was echt een knaller.